عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ دی‌

در این بسته خبری از برای پوشش ۸۵ درصدی جمعیت قم ۳۸۰ اتوبوس نیاز است تا اجرای طرح تغییر الگوی کشت در فضای سبز شهری همدان و مشهد پیشرو در بازیافت آنلاین و فضای سبز در کشور است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افزایش تراکم ساختمانی در ملایر پس از ۱۰ سال

مظاهر روزبهانی، رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: با توجه به اینکه ۱۰ سال در زمینه افزایش تراکم ساختمانی در ملایر اتفاقی نیفتاده بود، بسته پیشنهادی طرح افزایش تراکم پس از یکسال و نیم در صحن شورا بررسی و برای تصویب به راه و شهرسازی ارائه شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ دی‌

نوسازی چهار هزار دستگاه تاکسی در پایتخت

شادی مالکی، سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: از سال گذشته تاکنون چهار هزار دستگاه تاکسی فرسوده پایتخت نوسازی شده است.

سرقت چرخ سطل‌های زباله در گناباد موجب بی نظمی در ارائه خدمت شد

حسین خاکشور، مدیر خدمات شهری شهرداری گناباد گفت: افزایش سرقت چرخ‌های سطل‌های زباله در مناطق مختلف به عنوان یکی از معضلات مهم در این شهر موجب بی نظمی در ارائه خدمات برای شهروندان شده است.

شهر را با ۵۰ هزار تاکسی فرسوده تحویل گرفتیم

میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: این دوره از مدیریت شهری، شهر را با ۵۰ هزار تاکسی فرسوده تحویل گرفته است، اما همت بالای شهردار پایتخت نویدبخش یک تحول بزرگ در حمل و نقل عمومی است.

شهرداری دخالتی در پاک کردن تصاویر شهدا نداشت

سعید شهابی نیا، عضو شورای شهر همدان گفت: پس از پیگیری‌های انجام شده در رابطه با پاک شدن تمثال شهدا از دیواره بانک ملی، شهرداری و شورا از این موضوع ابراز بی اطلاعی کردند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۶ دی‌

برای پوشش ۸۵ درصدی جمعیت قم ۳۸۰ اتوبوس نیاز است

سید محمد حسین دهناد، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: برای آنکه بتوانیم پوشش ۸۵ درصدی شهر قم با فاصله ۱۰ دقیقه‌ای داشته باشیم نیازمند ۳۸۰ دستگاه اتوبوس جدید هستیم.

خدمات‌رسانی گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در یوم الرغائب

محمد حسین‌زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز از تمهیدات گسترده این سازمان برای انتقال شهروندان به آرامستان‌های سطح شهر در یوم الرغائب (نخستین پنجشنبه ماه رجب) خبر داد.

اجرای طرح تغییر الگوی کشت در فضای سبز شهری همدان

علی‌اکبر نظری، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری باید طرح تغییر الگوی کشت با هدف صرفه جویی در مصرف آب و برون رفت از تنش آبی در بخش فضای سبز شهری را اجرا کند.

مشهد؛ پیشرو در بازیافت آنلاین و فضای سبز در کشور

محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد با اشاره به فعالیت‌های مدیریت شهری در حوزه بازیافت زباله و توسعه و نگهداری فضای سبز گفت: مشهد در حوزه جمع‌آوری بازیافت به‌صورت آنلاین و فضای سبز شهری پیشرو در کشوراست.

کد خبر 720534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.