عملیات موشکی سپاه آغاز ماجراست

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله شب گذشته سپاه پاسدارن به مقر تروریست‌ها در اربیل پایان کار نیست و رژیم صهیونیستی و عوامل موساد باید متوجه باشند که این اقدامات بازدارنده ایران معطوف به بامداد امروز نخواهد بود و به‌طور قطع ادامه خواهد داشت.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حمله شب گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های تروریستی و موساد در اربیل عراق اظهار کرد: این حمله در جهت انتقام خون شهدای کرمان و نیروهای نظامی ما انجام شد و به‌طور قطع پایان کار نیست و ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حمله بامداد امروز به پایگاه‌های موساد و گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در اطراف کشور با همکاری برخی از گروه‌های مقاومت در آن سوی مرزها انجام شد، دشمن ایران باید بدانند که هر پایگاهی که در اقدامات تروریستی و به شهادت رساندن مردم ایران نقش داشته باشد مورد هدف قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز امنیت در کشور ما از همه‌چیز مهم‌تر است و این اقدامات فقط و فقط برای ایجاد بازدارندگی انجام می‌شود و مطمئناً محل‌های دیگری از جمله مقرهای گروه‌های تکفیری و داعش و عوامل جاسوسی رژیم صهیونیستی در کشورهای دیگر هم در تیررس ما قرار دارد و در زمان مناسب به آن‌ها نیز پاسخ داده خواهد شد.

وی ادامه داد: زمانی که روال اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در داخل ایران و علیه پایگاه‌های ایران چه در داخل و چه در خارج از کشور ادامه داشته باشد، این اقدامات نیز ادامه خواهد داشت و اهداف دیگر آن‌ها را در تیررس خود قرار خواهیم داد.

آصفری با اشاره به شوک تروریست‌ها و صهیونیستی از این اقدام تاکید کرد: این پایان کار نیست و این روند ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی و عوامل موساد باید متوجه باشند که این اقدامات بازدارنده ایران معطوف به بامداد امروز نخواهد بود و به‌طور قطع ادامه خواهد داشت.

کد خبر 720397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.