آگاه‌سازی مردم از خدمات دولت عاملی برای افزایش مشارکت در انتخابات است

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی بر افزایش اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم تاکید کرد و گفت: آگاه‌سازی مردم می‌تواند مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ دو شنبه بیست و پنجم دی_ در کمیته اطلاع رسانی انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی برای مردم کار می‌کنند و هر قدر آگاهی مردم از فعالیت‌های دولتی بیشتر باشد، همراه‌تر خواهند شد و لازم است روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی بخشی از اقدامات برجسته و مهم سایر همکاران خود را را منعکس کنند.

وی افزود: باید روابط عمومی‌ها بتوانند نقش خود را تعریف کنند زیرا حلقه وصل و بستر پیشران برای گفتگو های محوری در جامعه هستند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه اقدام اصلی دستگاه‌های دولتی در راستای حل مشکلات مردم است، گفت: آگاه سازی مردم، همراهی آنها را در موضوعات مختلف به دنبال دارد و انتشار یک فعالیت از چند بستر می‌تواند در آگاه سازی و اطلاع رسانی به جمعیت بیشتری کمک کند.

ناهیدی در ادامه یکی از اقدامات روابط عمومی‌ها را فاز بندی مطالب دستگاه اجرایی عنوان کرد و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید به تناسب مخاطبان خود، اطلاعات را با درجه‌ی اولویت بندی و اهمیت آن، منتشر کنند.

وی با بیان اینکه امروزه احساس ایفای نقش در مخاطبان افزایش یافته است، افزود: با احساس ایفای نقش، مردم به دنبال تعیین سرنوشت خود هستند که این مهم مشارکت حداکثری را رقم خواهد زد.

ناهیدی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات از طریق احزاب، جریان‌های مختلف و تشکل‌ها می‌تواند رقم بخورد که این امر نشان دهنده علاقه مندی آنها به ایفای نقش است.

وی در پایان اظهار داشت: کار روابط عمومی هنر است و فرمانداری‌ها دریچه دیده شدن کار روابط عمومی‌ها هستند.

کد خبر 720320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.