بیش از ۲۴ هزار عدد مواد محترقه در کرمانشاه کشف شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران پلیس ۲۴ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حسن حیدری دوشنبه _ بیست و پنجم دی _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه مبنی بر انتقال تعداد زیادی مواد محترقه خارجی به یکی از باربری‌های شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی باربری مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۴ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

وی در پایان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص برای بررسی‌های بیشتر خبر داد.

توقیف ماینرهای غیرمجاز در کرمانشاه

جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از اطلاع مأموران پلیس مبنی بر وجود تعدادی ماینر غیرمجاز در یکی از شهرک‌های صنعتی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی شهرک مورد نظر شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه با اشاره به کشف ۷ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و ماینرهای کشف شده نیز تحویل اموال تملیکی استان شد

کد خبر 720283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.