خلاصه بازی امارات و هنگ‌کنگ + فیلم

در نخستین بازی گروه سوم جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، تیم ملی فوتبال امارات در برابر هنگ‌کنگ به پیروزی سه بر یک رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در سومین روز از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، امروز _یک‌شنبه بیست‌وچهارم دی_ تیم‌های ملی فوتبال امارات و هنگ‌کنگ از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و امارات با نتیجه سه بر یک هنگ‌کنگ را شکست داد.

در سی‌ودومین دقیقه این مسابقه در حالی که خود را به پشت محوطه جریمه هنگ‌کنگ رسانده بودند ضربه مهاجم اماراتی در محوطه جریمه به دست «گربیگ» برخورد کرد. داور بازی ابتدا خطای هند اعلام نکرد اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی خطای هند اعلام شد تا «الامیری» در دقیقه ۳۴ دروازه هنگ‌کنگ را از روی نقطه پنالتی بازی کند و بازی یک بر صفر شود.

در دقیقه ۴۹ بازی، تیم ملی فوتبال هنگ‌کنگ توسط چان و روی ارسال اورتون کامارگو به گل تساوی‌بخش رسید. در ادامه اما تیم ملی فوتبال امارات حملات بیشتری روی دروازه حریف انجام داد و سلطان زائد در سومین ضربه ریباندی بازیکنان این تیم موفق شد امارات را بار دیگر پیش بیندازد.

این پایان کار نبود و بازی پرحاشیه و پرسوت امارات و هنگ‌کنگ که ۱۰ دقیقه هم وقت‌اضافه داشت باز هم با یک صحنه مشکوک مواجه شد و امارات پس از بازبینی صحنه مشکوک در محوطه جریمه هنگ‌کنگ، با تصمیم VAR پنالتی گرفت و الغسانی از روی نقطه پنالتی باز هم برای امارات گلزنی کرد تا اماراتی‌ها سه بر یک پیروز میدان شوند.

کد خبر 720058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.