پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به ۵۴۰ سرباز وظیفه

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از پرداخت ۵۴۰ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان وظیفه که در دوره های مهارت آموزی شرکت و مدارک لازم را کسب کرده اند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا در جشنواره حضرت علی اکبر سربازان سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: نگاه ویژه و برخود صحیح با نیروهای وظیفه همواره یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با فرماندهان نیروهای مسلح بوده و است.

فدا با بیان اینکه که طبق دستور فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله) نیروهای وظیفه حتماً باید در دوران خدمت باید یک مهارت را کسب کنند، افزود: تاکنون ۵۴۰ نفر از نیروهای وظیفه‌ای که در دوره‌های مهارت آموزی سپاه در استان شرکت کردند تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سربازی با قبل از انقلاب خیلی تفاوت پیدا کرده، تاکید کرد: قبل حتی سربازان خدمتکار شخصی افراد می‌شدند اما الآن طبق آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح کسی حق رفتار خلاف چهار چوب و قانون با نیروی وظیفه را ندارد.

فدا خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه که عمدتاً سربازان بسیجی را جذب می‌کند و سعی کرده نسبت به مسایل فرهنگی، اعتقادی و ورزشی نیروهای وظیفه اهمیت دهد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در گفت: نام این جشنواره مزین شده به نام حضرت علی اکبر علیه السلام تاجوانان عزیر وظیفه، با تأسی به سیره و منش آن حضرت که همان سیره رسول الله است راه زندگی خود را ترسیم کنند.

کد خبر 720025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.