استعفای شهردار در جلسه علنی دوشنبه بررسی خواهد شد

رئیس شورای شهر کرمان با اشاره به اینکه احتمال موافقت با استعفا هست، گفت: قرار است موضوع استعفای شهردار کرمان را فردا در جلسه علنی بررسی کنیم.

علیرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: قرار است موضوع استعفای شهردار کرمان را فردا در جلسه علنی بررسی کنیم و اگر قرار شد سرپرست یا شهردار انتخاب شود، در جلسه مشخص می‌شود.

وی افزود: بحث تغییر شهردار مدت زیادی است که کش و قوس داشته و ادامه دارد؛ باید دید فردا در جلسه چه اتفاقی می‌افتد، ممکن است در جلسه صحبت شود و اعضا نظرات مختلفی داشته باشند؛ به نظرات دقت می‌شود و هر کسی رأی خودش را می‌دهد.

رئیس شورای شهر کرمان در خصوص انتخاب آقای تویسرکانی گزینه‌ای که شهردار کرمان در استعفانامه پیشنهاد داده است، گفت: قطعیت انتخاب آقای تویسرکانی هنوز مشخص نیست و فردا در جلسه مشخص می‌شود؛ همه گزینه‌ها در جلسه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به مباحثی که طی روزهای گذشته پیرامون عدم همکاری یا ناهماهنگی میان شورای شهر با شهردار مطرح شده است، افزود: نمی‌دانم چه کسی موضوع ناهماهنگی را بیان کرده است؛ اعلام شده است که عدم همکاری شورا و شهردار در حالی که شهردار بحث هماهنگی را مطرح کردند.

رئیس شورای شهر کرمان با تأکید بر اینکه شورا با شهردار کاملاً هماهنگ بوده است و یک سر سوزن عدم همکاری را نمی‌توان یافت، تصریح کرد: عدم همکاری یعنی خیانت به شهر؛ ما امانتی به دستمان سپرده شده است و در امانت خیانت نمی‌کنیم و اینها حاشیه‌های مسئله است؛ باید از کسانی که این حرف‌ها را می‌زند سوال کرد که این عدم همکاری‌ها چه بوده و در چه مواردی همکاری نکردند.

وی با تشکر از خدمات شهردار کرمان، گفت: ما آقای شعرباف را دوست داریم و ان‌شاءالله در شهرداری کار را ادامه می‌دهد و کار می‌کند و در خدمت مردم است، خودشان هم به این مسئله اذعان دارند؛ اما عده‌ای می‌خواهند حاشیه سازی کنند و نمی‌دانم چه اهدافی را دنبال می‌کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استعفای شهردار کرمان به شهر لطمه‌ای وارد می‌کند؟ اظهار کرد: وقتی کسی که در منصبی نیست و ممکن است جایگزین شود یا ارتقا یافته و بازنشسته شود، سازمان باید کار خود را ادامه دهد.

رئیس شورای شهر کرمان خاطرنشان کرد: بدنه خوبی در شهرداری هست و همکاران شهرداری کار خودشان را انجام می‌دهند؛ فرض کنیم مدیر عوض شود اما بدنه شهرداری کار می‌کنند و ان‌شاءالله راهشان را محکم‌تر ادامه می‌دهند.

کد خبر 719994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.