پیش‌بینی ۲۷۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران‌ و کرون

در جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان، فرایند اجرای انتخابات در شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون با حضور فرمانداران این دو شهرستان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم دی_ ضمن تبریک حلول ماه رجب اظهار کرد: بیست‌ویکمین جلسه ستاد انتخابات استان مطابق یکشنبه‌های هر هفته برگزار و مراحل فنی اجرای انتخابات در استان بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه مسائل حول محور فناوری اطلاعات به صورت ویژه بررسی شد، همچنین فرمانداران شهرستان‌های نجف‌آباد و تیران و کرون که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند حضور داشتند و گزارش جامعی از فرایند برگزاری انتخابات در این دو شهرستان ارائه کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: امیدواریم با روندی که در پیش است انتخابات بسیار باشکوهی در یازدهم اسفند داشته باشیم.

جان‌نثاری عنوان کرد: مراحل اجرای انتخابات در استان اصفهان طبق تقویم آن در حال اجراست و برای برگزاری انتخابات از آمادگی مناسبی برخوردار هستیم.

پیش‌بینی ۲۰۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان نجف‌آباد

موسی مباشری، فرماندار شهرستان نجف‌آباد نیز گفت: جلسات ستاد انتخابات در این شهرستان به صورت مستمر و هفتگی تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۰۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان نجف‌آباد پیش‌بینی شده است و ۱۷۵ شعبه در بخش مرکزی و ۲۷ شعبه در بخش مهردشت خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان نجف‌آباد عنوان کرد: ۴۳۰۰ نفر تحت عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی، فنی و پشتیبانی در شهرستان انتخاب شده‌اند.

وی افزود: از هفته‌های آینده وارد مرحله آموزش عوامل اجرایی خواهیم شد.

پیش‌بینی ۷۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان تیران و کرون

علی محمدی کیا فرماندار شهرستان تیران و کرون در خصوص اقدامات انجام شده در این شهرستان جهت برگزاری انتخابات گفت: اقدامات اولیه شامل پیش‌بینی تعداد و محل شعب اخذ رأی در شهرستان انجام شده است و گزارش آن به ستاد انتخابات استان ارائه شد.

وی ادامه داد: ۷۲ شعبه اخذ رأی در مجموع شهرستان تیران و کرون پیش‌بینی شده است که از این تعداد ۶۷ شعبه ثابت و پنج شعبه سیار خواهند بود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: انتخاب معتمدان مستقر در شعب اخذ رأی نیز انجام شده است و برای برگزاری جلسات آموزشی آماده هستیم.

کد خبر 719946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.