دیوارنویسی غیرمجاز نوع آشکاری از نقض حقوق شهروندی است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: دیوارنویسی غیرمجاز نوع آشکاری از نقض حقوق شهروندی است و به منظور ارتقای زیبایی سیما و منظر شهری، پس از شناسایی و صدور اخطارهای لازم، دیوارنوشته‌های سطح شهر پاکسازی می‌شود.

اکبر ایازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دیوارنویسی غیرمجاز نوع آشکاری از نقض حقوق شهروندی است، اظهار کرد: به منظور ارتقای زیبایی سیما و منظر شهری، پس از شناسایی و صدور اخطارهای لازم، پاکسازی دیوارنوشته‌های سطح شهر با ورود سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد و همکاری دستگاه قضا انجام می‌شود.

وی ادامه داد: دیوار نوشته‌های غیرمجاز، آلودگی‌های بصری و تبلیغات غیرقانونی با ورود سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد و حمایت دستگاه قضا پاکسازی می‌شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر دیوار نوشته‌ها، آلودگی‌های بصری و تبلیغات غیرمجاز در قسمت‌هایی از خیابان‌های شهید مطهری، خواجه نصیرالدین، منظریه، ۱۷ شهریور و ناحیه غرب شهرکرد پاکسازی شده است.

ایازی خاطرنشان کرد: سایر دیوارنویسی‌ها و تبلیغات غیرمجاز سطح شهر نیز تا اول بهمن‌ماه مهلت پاکسازی توسط خود متولیان دارند و در غیر این صورت با محوریت سازمان پاکسازی انجام و متخلفین به دستگاه قضا معرفی و ارجاع می‌شوند.

کد خبر 719918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.