سامانه جدید بارشی در راه خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع بارش‌های پراکنده در مناطق شمالی و شرقی استان خوزستان در روز شنبه، گفت: این سامانه بارشی از اوایل روز یکشنبه تا اواخر روز دوشنبه هفته جاری سبب رگبار و رعد وبرق و به صورت پراکنده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _شنبه بیست و سوم دی_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی طی امروز وقوع بارش‌های پراکنده و احتمال رعد و برق در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان دور از انتظار نیست با این حال این سامانه بارشی از اوایل روز یکشنبه تا اواخر روز دوشنبه هفته جاری سبب رگبار و رعد و برق و به صورت پراکنده در باقی مناطق استان فعال خواهد بود.

وی افزود: این سامانه بارشی همچنین باعث وقوع وزش بادهای متوسط و تندبادهای لحظه‌ای در اغلب نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: تا سه‌شنبه هفته جاری وقوع پدیده مه یا مه رقیق در بعضی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود و شمال خلیج‌فارس از فردا تا اواسط هفته مواج خواهد بود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با ۲۲.۸ و دزپارت با ۳.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۲۲.۵ و حداقل به ۸.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 719666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.