همه بازیکنان تیم ملی همدل هستند

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه ما بازیکنان همدل و هم‌قسم شدیم که بهترین نمایش را داخل زمین داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کریم انصاری‌فرد در نشست خبری پیش از اولین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: همان‌طور که امیر قلعه‌نویی گفت، به‌طور قطع این مسابقات برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. با تمام توان وارد این مسابقات می‌شویم. بازی به بازی جلو می‌رویم. بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد و دوست داریم بهترین عملکردمان را داخل زمین به نمایش بگذاریم.

وی افزود: همه ما بازیکنان همدل و هم‌قسم شدیم که ان‌شاءالله بهترین نمایش را داخل زمین داشته باشیم و بتوانیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه سال ۲۰۱۱ این تورنمنت را تجربه کرده و اکنون چقدر تفاوت را شاهد است، عنوان کرد: سال ۲۰۱۱ اولین حضور من در جام ملت‌های آسیا بود. به‌طور قطع تجربه خیلی کمتری داشتم. اوایل حضورم در اردوی تیم ملی بود. تیم فعلی با هدایت امیر قلعه‌نویی، تیم خیلی منسجمی است. از نظر فنی و تاکتیکی شرایط خیلی خوبی داریم؛ همه بازیکنان به اندازه کافی تورنمنت‌های بزرگ مانند جام جهانی و جام ملت‌ها را دیده‌اند.

وی افزود: فکر می‌کنم شرایط خیلی خوبی در تیم حاکم شده است، بسیار خوشبین و امیدوار هستیم که با دعای خیر مردم کشور بتوانیم افتخار بزرگی را برای کشور و پرچم عزیزمان کسب کنیم. امیدوارم همه این تجارب و اتفاقات اخیر منجر به این شود که پرچم کشورمان در بالاترین نقطه آسیا قرار گیرد؛ مثل همیشه، داخل زمین تمام تلاشمان را می‌کنیم. از قول همه بچه‌ها می‌توانم بگویم که تمام توانمان را به‌کار می‌گیریم که دل مردم را شاد کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 719658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.