ادارات مشکلات خود را با پارک علم و فناوری در میان بگذارند

استاندار خراسان شمالی گفت: از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود که مشکلات خود را شناسایی کنند و در اختیار پارک علم و فناوری قرار دهند که موجب یافتن راهکارهای علمی برای حل مشکلات خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد امروز _شنبه بیست‌وسوم دی_ در ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان خراسان شمالی اظهار کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز و اتاق فکرهای علمی امر بسیار مهمی است که باید دستگاه‌های اجرایی موضوعات مهم خود را در این جلسات مطرح کنند.

وی افزود: دستگاه‌ها با شناسایی مشکلات و مطرح کردن آن‌ها در این اتاق فکر می‌توانند راهکارهای مناسبی پیدا کنند و در اختیار پارک‌ها قرار دهند تا به مرحله عمل برسد.

استاندار خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: لازم است هیئت‌هایی متناسب با مشکلات دستگاه‌ها شکل گیرد تا از ظرفیت علمی و نخبگانی استفاده دقیق شود.

حسین‌نژاد تصریح کرد: هنوز نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های این هیئت‌ها آن‌طور که باید و شاید استفاده کنیم. گاهی موضوع از طریق هیئت به دستگاه اجرایی منتقل شود و نباید منتظر بمانیم تا دستگاه مشکلی را بیان کند.

وی گفت: به عنوان مثال اگر شهرداری مشکلی دارد و هیئت به این نتیجه رسید که باید مشکل را در اتاق‌های فکر بیان و به سمت شهرداری منتقل کند، باید این مهم را دنبال کند.

کد خبر 719615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.