عبور گیتی‌پسند از سن‌ایچ / پیروزی سرمربیان اصفهانی در خانه

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های مردان کشور امروز برگزار شد و تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های هفته نوزدهم از فصل بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور (۱۴۰۳-۱۴۰۲) عصر امروز _جمعه بیست‌ودوم دی_ با انجام هفت دیدار در استان‌های مختلف پیگیری شد.

گیتی‌پسند اصفهان ۵ - سن‌ایچ ساوه ۳

حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی هفته نوزدهم از ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه در سالن پیروزی اصفهان میان گیتی‌پسند و سن‌ایچ آغاز شد. تقابلی که از همان ابتدا با جنجال‌های عجیبی روبه‌رو شد و بازیکنان و کادرفنی دو تیم درگیری شدیدی بایکدیگر داشتند و کار به جایی رسید که داور هم با بازیکن گیتی‌پسندی‌ها درگیری جزئی پیدا کرد.

دقیقه دهم نیمه‌اول این دیدار بالاخره فشار گیتی‌پسندی‌ها جواب داد و مهدی کریمی ریباند شوت محمدحسین درخشانی را به گل نخست بازی تبدیل کرد تا جو بازی به‌سود شاگردان محمد کشاورز برگردد. یک دقیقه بعد هم علیرضا عسگری روی کار ترکیبی گیتیرن‌ها گل دوم را برای این تیم به‌ثمر رساند.

چند ثانیه پس از گل دوم گیتی‌پسند، علی مروتی بازیکن سابق این تیم برای سن‌ایچ ساوه پنالتی گرفت و پس از ایستادن پشت توپ، ضربه‌اش را به‌سمت راست باقر محمدی زد که دروازه‌بان گیتی‌ها توپ را مهار کرد اما برگشت آن توپ با شوت مهدی اسدشیر به گل منجر شد تا اختلاف به یک گل برسد که مسعود یوسف در دقیقه ۱۳ سومین گل را برای گیتی‌پسند زد و گل خورده تیم خود را جبران کرد.

در فاصله شش دقیقه مانده به پایان نیمه‌اول، باز هم مهدی اسدشیر برای سن‌ایچ ساوه گلزنی کرد تا اختلاف یک گل و فاصله اندک با گیتیزن‌ها را حفظ کنند. این پایان نیمه‌اول پرگل و جذاب نبود و علیرضا عسگری در دقیقه ۱۶ اشتباه بازیکنان و دروازه‌بان سن‌ایچ را به گل چهارم گیتی‌پسند تبدیل کرد.

در نیمه‌دوم بازی شدیداً کم‌گل دنبال شد و دو تیم محتاط‌تر از قبل به دروازه یکدیگر یورش می‌بردند. در شرایطی که پنج دقیقه به پایان بازی زمان باقی‌مانده و گلی هم توسط دو تیم به‌ثمر نرسیده بود، علیرضا عسگری هت‌تریک کرد تا پنجمین گل گیتیزن‌ها به‌ثبت برسد و در لحظات پایانی علیرضا رفیعی‌پور دروازه گیتی‌پسند را به اشتباه باز کرد تا نتیجه پنج بر سه شود.

مس سونگون ورزقان ۶ - فولاد زرند ایرانیان سیرجان ۲

در تبریز، تیم فوتسال مس سونگون که شانس بسیار کمی برای جبران نتایج و رسیدن به گیتی‌پسند در صدر جدول دارد مقابل فولاد زرند سیرجان قرار گرفت و در همان نیمه‌اول دو گلی که ستاره‌های نام‌دار این تیم یعنی فرهاد فخیم و مهدی جاوید به‌ثمر رساندند تاحدی پیروزی خود را در خانه قطعی کرد.

در نیمه‌دوم بازهم لاله‌های نارنجی موفق شدند به‌وسیله بهروز عظیمی سومین گل بازی را وارد دروازه فولاد زرند کنند. در ادامه پژمان بهادیوند برای فولاد زدند گلزنی کرد و در ادامه فرهاد فخیم برای مس دبل کرد تا بازی چهار بر یک شود و سپس ابوالفضل حسینی یکی دیگر از گل‌های فولاد زرند را جبران کرد.

مس سونگون بازهم حملات خود را افزایش داد تا پیروزی‌اش مقابل فولاد زرند را قطعی کرده و از این تیم انتقام بگیرد. دو گل دیگر مس سونگون توسط مهدی جاوید و علی‌اصغر حسن‌زاده به‌ثمر رسید و در نهایت شاگردان اسماعیل تقی‌پور یک پیروزی پرگل را در خانه رقم زدند.

پوشاک‌حافظ ساری ۲ - آناصنعت پاسارگاد قم ۳

در ساری تیم‌های پوشاک‌حافظ و آناصنعت پاسارگاد قم رودرروی یکدیگر قرار گرفتند. پوشاک‌حافظ که پس از تغییرات مدیریتی روند بسیار خوبی را پیش گرفته است مقابل آناصنعت متوقف شد و در خانه‌اش شکست را پذیرفت. برای پوشاک‌حافظ امیرحسین رسولی و طاها مرتضوی گلزنی کردند اما سه‌گلی که مسعود عباسی، امیرحمزه صدیق‌زاده و علیرضا وفایی وارد دروازه پوشاک‌حافظ کردند آناصنعت را به پیروزی نزدیک و ارزشمندی رساند.

پالایش‌نفت بندرعباس ۲ - مقاومت البرز صفر

مصاف پالایش‌نفت بندرعباس و مقاومت البرز را یاران سپهر محمدی به‌نام خود رقم زدند و به یک پیروزی اقتصادی که با ثبت کلین‌شیت همراه بود دست پیدا کردند. دو گل پالایش‌نفت بندرعباس به‌وسیله سروش احمدنیا و سعید حاجیلری زده شد تا سه‌امتیاز بازی به حساب پالایش‌نفت بندرعباس واریز شود.

شهرداری ساوه ۲ - فرش‌آرای مشهد صفر

در ساوه، تیم فوتسال شهرداری میزبان فرش‌آرای مشهد بود و موفق شد عملکرد بهتری از خود به‌نمایش بگذارد. امیرحسین ابطحی برای شهرداری ساوه دبل کرد تا این تیم در آستانه کسب پیروزی و سه‌امتیاز قرار بگیرد. در این بازی نه‌چندان حساس و جالب‌توجه، شهرداری ساوه با همین دو گل صاحب برتری شد تا فرش‌آرا با دست خالی و بدون امتیاز به مشهد بازگردد.

گهرزمین سیرجان ۷ - سفیرگفتمان تهران ۱

گهرزمین یکی از پرگل‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم را مقابل سفیرگفتمان رقم زد؛ شاگردان حسین افضلی یک بازی کاملاً مقتدرانه و یک‌طرفه را مقابل سفیرگفتمان به‌نمایش گذاشتند و با نتیجه هفت بر یک به پیروزی رسیدند تا کماکان در بین تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی شرایط بهتری داشته باشند.

گل‌های گهرزمین سیرجان را شهاب طالبی و محمدامین شجاعی (دو گل)، بهروز اسدی و میثم خیام به‌ثمر رساندند و تنها گل سفیرگفتمان تهران را مهران غلامی وارد دروازه گهرزمین کرد تا نماینده سیرجان در هفته نوزدهم به پیروزی مهمی برسد.

کراپ الوند ایرانیان قزوین ۵ - آلومینیوم اراک ۳

در یکی از تقابل‌های میانه‌جدولی، تیم‌های کراپ الوند ایرانیان میزبان آلومینیوم ارک بود. در نیمه‌اول این بازی که پرگل هم بود، مصطفی نعمت‌وند، علی شیری، محمد زارعی و عرفان محمدیان چهار گل برای شاگردان علیرضا افضل به‌ثمر رساندند و در مقابل نوید آذری و محمدرضا کرد با وارد کردن توپ‌های خود درون دروازه کراپ، اختلاف را کاهش دادند.

در ادامه مصطفی نعمت‌وند دومین گل خود و پنجمین گل کراپ الوند را برای این تیم به‌ثمر رساند و سومین گل محمدرضا محبی برای آلومینیوم اراک هم جوابگو نبود تا کراپ الوند به یک برد شیرین درون خانه دست پیدا کند و جایگاه خود را نسبت به قبل در جدول رده‌بندی بهبود ببخشد.

جدول لیگ‌برتر فوتسال در پایان هفته نوزدهم:

سن‌ایچ از پس صدرنشین برنیامد / پیروزی سرمربیان اصفهانی در خانه

کد خبر 719457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.