ساخت خانه ویلایی در قمرود شمالی

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: به منظور توسعه شهری اراضی‌های منطقه قمرود شمالی تفکیک شده و پهنه ویلایی در این منطقه اجرا می‌شود.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم در خصوص توسعه منطقه قمرود شمالی اظهار کرد: اراضی‌های منطقه قمرود شمالی تفکیک و قطعه زمین‌ها با متراژ ۵۰۰ متر مربع جداسازی شده است.

وی با بیان اینکه منطقه قمرود شمالی به شهرک مسکونی تبدیل می‌شود، افزود: طراحی‌ها برای ایجاد شهرک انجام شده و پیش بینی شده تا چندین مجتمع خدماتی و سرانه‌های ورزشی، مذهبی در این منطقه احداث شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم از احداث تعاونی‌ها در بلوار نیک اندیش خبر داد و گفت: تعاونی‌هایی چون تعاونی علوم و قرآن و حدیث، کارکنان بیمارستان امام رضا (ع)، سازمان میادین میوه و تره بار و دیگر مجموعه‌ها در بلوار نیک اندیش در حال احداث است.

حسینی با اشاره به سرعت گرفتن ساخت و ساز با اضافه شدن تعاونی‌ها به این اراضی اضافه کرد: اراضی موجود در محور نیک اندیش به ۴۰۰ قطعه زمین تفکیک شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های اجرای پروژه‌ها انجام شده و پس تکمیل و رفع مشکلاتی چون آب و فاضلاب، پروژه احداث مجتمع‌های مسکونی تعاونی اجرا می‌شود.

کد خبر 719267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.