اجرای طرح یاریگران زندگی در خراسان شمالی آغاز شد

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سپاه خراسان شمالی در راستای پیشگیری از اعتیاد و اجرای طرح یاریگران زندگی در استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سپاه خراسان شمالی امروز _ پنج شنبه بیست و یکم دی_ در راستای پیشگیری از اعتیاد و اجرای طرح یاری‌گران زندگی در استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مهدی نجفی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی در جلسه انعقاد این تفاهم نامه اظهار داشت: این تفاهم نامه با عنوان «طرح یاری‌گران زندگی» بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سپاه حضرت جواد الائمه (ع) از بیستم دی به مدت سه ماه در مرحله اول اجرایی خواهد شد و سه موضوع آموزشی، فرهنگی و اجتماعی را در بر خواهد گرفت.

وی با تاکید بر ضرورت گسترش همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: با استفاده از ظرفیت‌هایی که سپاه استان در اختیار دارد، مبارزه با مواد مخدر در استان با شدت و سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

نجفی ادامه داد: هدف اصلی انعقاد این تفاهم نامه همکاری، تحقق رویکردهای مردمی و نیز اجتماعی سازی امر مبارزه با مواد مخدر، توسعه عدالت و سلامت جامعه و ترویج سبک زندگی سالم و بانشاط، با همکاری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان و دیگر دستگاه‌های همکار و با تأکید بر جلب مشارکت سازمان‌های مردم نهاد خواهد بود که در راستای آگاهی‌بخشی، ایجاد حساسیت عمومی و پیشگیری از مواد مخدر اقدام خواهد شد.

سرهنگ عین الله حاتمی، معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان شمالی نیز در این جلسه با اعلام همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های مرتبط با حوزه مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد گفت: نقطه قوت بسیج، ساختار آن می‌باشد که در تمامی محلات و روستاها، حضور داشته و از ظرفیت مردمی برخوردار می‌باشد.

کد خبر 719255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.