اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن موفق عمل کرده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: عملکرد استان اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن موفق و ستودنی بوده و این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی زهره‌ای ظهر امروز _ پنج شنبه بیست‌ویکم دی_ در سفر به استان اردبیل در بازدید از پروژه‌ای در حال احداث نهضت ملی مسکن در سایت و شهرک بزرگ شهید حاج‌قاسم سلیمانی اظهار کرد: مکان‌یابی و جانمایی بسیار خوب زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق استان به‌ویژه شهر اردبیل قابل تقدیر است.

قائم مقام وزیر و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: وزارت راه و شهرسازی در کشور و بالطبع اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در خط مقدم خدمتگزاری به مردم در دو حوزه بسیار مهم و تأثیرگذار ساخت مسکن حمایتی و راه قرار دارند.

زهره‌ای با اشاره به کسب رتبه اول کشور توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن اظهار داشت: سایت و شهرک بزرگ شهید حاج‌قاسم سلیمانی در ۱۴ قطعه، نمونه بسیار خوبی از اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن موفق عمل کرده است، اظهار کرد: نام‌گذاری پروژه‌ها و قطعات نهضت ملی مسکن به‌نام سرداران شهید به‌ویژه ساخت بزرگترین شهرک مسکونی به‌نام سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را اقدامی ارزشمند است.

وی در پایان بازدید از واحدهای تکمیل شده نهضت ملی مسکن در پروژه شهید پاریاب شهرک اندیشه ۲ اردبیل، گفت: ساخت واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و بادوام برای متقاضیان که عمدتاً از اقشار ضعیف جامعه هستند خدمتی ماندگار و دارای اجر عظیم در نزد پروردگار متعال است.

استقبال مردم و متقاضیان از طرح نهضت ملی مسکن بی‌نظیر است

در ادامه محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ضمن تشریح کارهای صورت گرفته در استان با اشاره به حجم سنگین و گسترده فعالیت‌ها، اقدامات و خدمات اداره کل راه و شهرسازی استان به مردم اظهار کرد: به‌دلیل جانمایی و مکانی‌یابی مناسب زمین برای احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان و به‌ویژه در شهر اردبیل، استقبال بی‌نظیر مردم و متقاضیان را از این طرح شاهد بودیم که از این بابت از پیگیری‌ها و تلاش‌های سیدحامد عاملی استاندار اردبیل تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه‌داد: کل افراد ثبت‌نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل بیش از ۱۱۹ هزار نفر هستند که از این تعداد بیش از ۴۱ هزار نفر تأیید نهایی شده‌اند و تعداد ۲۹ هزار نفر نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام کرده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تأمین زمین برای ۲۵ هزار متقاضی در استان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن زمین لازم را برای الباقی متقاضیان که حدود چهار هزار نفر هستند تأمین کنیم.

کد خبر 719242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضامحمدقاسمی* IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    سلام هفت سال مسکن ملی شرکت می کنیم الان خبرنیستم تحت پوشش بهزیستی هستم نه سال اجاره نشینم مریض بودم معلول هستم خواهش می کنیم خانواده من شرمنده هستم
  • محمد IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    👌