آیا سن‌ایچ‌ ترمز صدرنشین را می‌کشد؟

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا با هفت دیدار حساس پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته نوزدهم از فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور فردا _جمعه بیست‌ودوم دی‌_ با انجام هفت بازی به‌صورت همزمان از ساعت ۱۶:۰۰ آغاز خواهد شد و جنگ تیم‌های بالانشین و پائین جدول برای کسب بهترین جایگاه ادامه خواهد داشت.

پوشاک‌حافظ ساری - آناصنعت پاسارگاد قم

داوران: حمید سلیمانی، بهنام اختیاری، ارسلان میرزاده، احسان علیاری / ناظر: مهران جعفری

پوشاک‌حافظ ساری که با تغییر مالکیت باشگاه به نظر شرایط بهتری پیدا کرده هفته قبل شگفتی‌ساز شد و فرش‌آرای مشهد را در خراسان شکست داد. حالا همه نگاه‌ها به بازی این هفته شاگردان مهدی نعمتی است تا شاید ساروی‌ها یک برد درخشان دیگر کسب کنند. آناصنعت که هفته قبل در خانه به ایرالکو باخت با روحیه بهتر به ساری می‌رود. این تیم با وعده دریافت بخشی از مطالبات راهی ساری خواهد شد تا شکست خانگی را با یک برد خارج از خانه جبران کند.

آیا سن‌اینچ ترمز صدرنشین را می‌کشد؟

پالایش‌نفت بندرعباس - مقاومت البرز

داوران: حسین امیری، محسن وحدانی، مهدی طاهری، اسماعیل نعمتی / ناظر: کوروش هاشمی

پالایش‌نفت بندرعباس در نیم‌فصل دوم رنگ پیروزی را ندیده و از پنج دیدار خود تنها دو امتیاز دشت کرده است. شکست خانگی این تیم مقابل کراپ الوند انتقادات از تیم هادی بزوال را افزایش داد و منجر به جریمه کادرفنی و بازیکنان این تیم هم شد، اما حالا بندری‌ها مصمم به‌دنبال پیروزی مقابل مقاومت هستند.

مقاومتی‌ها که همچنان به بقا در لیگ برتر امیدوار هستند قطعاً حریف آسانی برای پالایش نخواهند بود، اما به‌نظر می‌رسد روی کاغذ شرایط برای بندری‌ها بهتر بوده و این تیم فرصت خوبی برای فرار از بحران و کسب اولین پیروزی نیم‌فصل دوم خود را دارد.

شهرداری ساوه - فرش‌آرای مشهد

داوران: امیر لامعی، مرتضی شعبانی، محمد بیاتی، شاهین عباسی / ناظر: علیرضا عبدالغنی

فرش آرای مشهد پس از چندین برد پیاپی و خیره کردن نگاه‌ها به خود، در دو بازی اخیر دو شکست‌های عجیبی را مقابل آناصنعت و حافظ ساری تجربه کرده و حالا نگران هت‌تریک شکست‌های پیاپی خود است. ضمن اینکه شهرداری ساوه با لغو بازی هفته قبل خود، استراحت مناسبی داشته و با ریکاوری روحی و بدنی مناسب به میزبانی فرش‌آرا می‌رود. شهرداری ساوه در دو بازی خانگی خود در نیم‌فصل دوم نباخته و می‌خواهد این روند را مقابل فرش آرا ادامه دهد.

آیا سن‌اینچ ترمز صدرنشین را می‌کشد؟

گیتی‌پسند اصفهان - سن‌ایچ ساوه

داوران: ایمان غلامی، مجید اکبری، مجتبی بختیاریان، محسن لطفی‌زاده / ناظر: عبدالکریم سیستانی

گیتی‌پسند و سن‌ایچ ساوه بهترین‌های نیم‌فصل دوم بوده‌اند و برخی فوتسال‌دوستان منتظر هستند تا سن‌ایچ ترمز گیتی‌پسند را بکشد. هر چند اصفهانی‌ها به ادامه روند رویایی خود در لیگ برتر می‌پردازند. کیانوش شیرپور در گیتی‌پسند سابقه بازی در سن‌ایچ را دارد و علی مروتی هم از گیتی‌پسند به سن‌ایچ بازگشته است. حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر ساعت ۱۶:۰۰ فردا در سالن پیروزی اصفهان برگزار می‌شود.

مس سونگون ورزقان - فولادزرند ایرانیان سیرجان

داوران: فرزین صالح، رضا ملکی، هادی ترابی، مهدی کرد / ناظر: فرهاد حسینیان

در بازی برگشت مس سونگون مقابل فولادزرند، فرصت برای انتقام نارنجی‌پوشان فراهم است. مسی‌ها که هفته قبل دیداری پرحاشیه و دشوار را مقابل سفیرگفتمان پشت‌سر گذاشته و به هر ضرب‌وزوری بود به نتیجه تساوی رضایت دادند در خانه محکوم به شکست فولادزرند هستند تا فاصله با گیتی‌پسند بیشتر از قبل نشود. زرندی‌ها با لغو بازی هفته گذشته مقابل شهرداری ساوه استراحت کردند و حالا به کسب امتیاز مقابل مس امیدوار هستند.

آیا سن‌اینچ ترمز صدرنشین را می‌کشد؟

گهرزمین سیرجان - سفیرگفتمان تهران

داوران: مهدی صادقی، یوسف صادقی، علیرضا حسن زاده، ولی‌الله رضایی / ناظر: احمدرضا جباری

گهرزمین هفته گذشته در ساوه با سن‌ایچ روبه‌رو شد و قافیه را به میزبان خود باخت. سفیرگفتمان هم در بازی پرگل و در خانه خود با مس به تساوی ۶ بر ۶ رسید. سفیرگفتمان به‌دلیل اخراج خلیل‌وند، مهره تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد و اختلاف پنج امتیازی دو تیم هم این بازی را حساس کرده است. سفیرگفتمان که بازی رفت را از گهرزمین برده است نیم‌نگاهی به جایگاه این تیم در رده سوم دارد و سیرجانی‌ها هم مصمم هستند با پیروزی در این بازی، فاصله‌شان با سفیر را دست نیافتنی کرده و جایگاه سومی خود را نیز تثیبت کنند.

کراپ الوند ایرانیان قزوین - آلومینیوم اراک

داوران: علی حفیظی، رضا پورشایگان، صادق محمدی، امیر باقری / ناظر: علیرض محمدپور

هر دو تیم کراپ و ایرالکو پس از هفته‌های طولانی ناکامی در کسب پیروزی، هفته قبل بازی خارج از خانه خود را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند و با روحیه بالا به مصاف هم می‌روند. ضمن اینکه بازگشت محمود خوراکچی به الوند سوژه مهم این بازی است. این مربی که باوجود نتایج بسیار خوب در کراپ، فصل گذشته از این تیم جدا شد با انگیزه بالا به الوند بازگشته تا شایستگی‌های خود را به رخ تیم سابق بکشد. در طرف مقابل علیرضا افضل و شاگردان وی سرشار از انگیزه هستند تا با رسیدن به دومین برد پیایپی به وضعیت خود سر و سامان دهند. گفتنی است ایرالکو با پیروزی در این بازی هم امتیاز با کراپ می‌شود و پیروزی کراپ اوضاع این تیم را بهبود خواهد بخشید.

کد خبر 719178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.