هفته آینده مشکل صدور پروانه سفر به دبی برطرف خواهد شد

مدیرعامل شرکت هواپیمایی یزد ایر گفت: تا هفته آینده مشکل صدور پروانه سفر به دبی برطرف خواهد شد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیما یزد، رضا حیدری در ارتباط تلفنی با برنامه رصد شبکه یزد اظهار کرد: اگر زمینه سفرهای خارجی فراهم شود، امکان پرواز به ۹ کشور خارجی فراهم است و شرکت یزد ایر مجوز پرواز به کشورهایی، چون امارات، هندوستان، عمان، ترکیه، عراق، ارمنستان، آذربایجان و افغانستان را دارد.

وی ادامه داد: محدودیت ناوبری پرواز دبی حل شده است و تا دو هفته آینده مشکل صدور پروانه سفر به این کشور برطرف خواهد شد.

شرکت هواپیمایی یزد ایر بیان داشت: نکته حائز اهمیت تقاضا است و اگر ظرفیت هواپیمای ایرباس از یزد به دوبی تکمیل شود، این پرواز فعال خواهد شد.

حیدری در مورد راه‌اندازی پرواز یزد – مشهد گفت: در حال حاضر به دلیل کمبود هواپیما این پرواز امکان پذیر نیست و با تأمین هواپیما در اواخر بهمن یا نیمه اول اسفند این پرواز شروع خواهد شد.

شرکت هواپیمایی یزد ایر درباره انتقال پرواز استامبول به تهران گفت: انجمن آژانس‌های هوایی یزد معتقد بودند فصل کنونی برای پرواز یزد – استانبول به دلیل نبود تقاضا مناسب نیست و این پرواز از ایام نوروز به بعد از یزد شروع شود.

وی افزود: از نظر زیرساخت تعمیراتی نیز هیچ گونه تجهیزاتی برای تعمیر هواپیما در یزد وجود ندارد و چون متوسط سن هواپیماها ۲۷ سال است، ناچاریم پرواز را جایی قرار دهیم تا هواپیما برای پروازهای بعدی آماده شود.

حیدری اظهار داشت: یزد ایر در حال حاضر سه فروند هواپیما در کشور دارد و در آینده دو فروند هواپیمای ایرباس به مجموعه ملحق خواهند شد.

کد خبر 719086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.