بازیکنانم نتوانستند خواسته‌هایمان را اجرایی کنند

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند گفت: پاسور اول چادرملو در روند بازی برای ما مشکل ایجاد کرد که نتوانستیم نتیجه مطلوب را بگیریم، اما امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم نتیجه مد نظر را کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید عقیلی پس از شکست تیمش مقابل چادرملو اردکان اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود اما بازیکنانم نتوانستند آن چه که خواسته ما بود و در تمرینات انجام دادیم را در زمین اجرا کنند. پاسور اول چادرملو روند بازی را برای ما دچار مشکل کرد و نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

در ادامه محمدرضا مشیدی، بازیکن تیم والیبال گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: بازی بسیار پایاپایی بود و دو تیم خیلی نزدیک پیش رفتند اما در امتیازات حساس داور به کمک تیم حریف آمد. همچنین از توپ برگشتی به خوبی استفاده نکردیم و تیم چادرملو با حواشی که ایجاد کرد به هر نحوی توانست بازی را به سود خود به پایان برساند.

به گزارش ایمنا، در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال تیم گیتی پسند در ورزشگاه مخابرات میزبان چادرملو اردکان بود که در این دیدار شاگردان عقیلی با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم اردکان شد.

کد خبر 719081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.