ارسال ۲ اثر خیابانی و ۲ اثر صحنه‌ای از کرمانشاه به جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۲ تئاتر خیابانی و ۲ تئاتر صحنه‌ای از کرمانشاه به جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جمال برفی _چهارشنبه، بیستم دی_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از دو مسیر می‌توان در جشنواره تئاتر فجر حضور پیدا کرد که مسیر نخست ارسال مستقیم آثار به دبیرخانه و راه‌یابی آن به جشنواره در صورت تأیید است و مسیر دوم از طریق حضور در جشنواره‌هایی مانند تئاتر استانی، منطقه‌ای، کودک و نوجوان و نمایشگاه سازه‌های سنتی امکان‌پذیر است.

وی افزود: در استان کرمانشاه ۴ اثر به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه یافت که در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «ویابونیت» به کارگردانی علیرضا جم و «غسل آخر» به کارگردانی آرش منصوری است.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بخش خیابانی نیز دو اثر به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه یافت که شامل نمایش‌های «ماده هفت» از گلنار اکبری و «عاشقانه‌های زیر خاکی» از حسین نادری است.

به گزارش ایمنا، اختتامیه جشنواره تئاتر استان کرمانشاه، بیست‌وششم آبان‌ماه در تالار انتظار شهر کرمانشاه با حضور پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، هاشم پورمحمدی دبیر سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی، هیئت داوران جشنواره و جمعی از هنرمندان کرمانشاه در عرصه تئاتر برگزار شد.

کد خبر 719058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.