خانواده‌ها از یاران توانمند مربیان پرورشی در پیش‌برد اهداف تربیتی هستند

استاندار سمنان گفت: خانواده ها یکی از یاران بسیار توانمند و تاثیرگذار مربیان‌ پرورشی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های تعلیم و تربیت و پرورشی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در نشست تبیینی با مربیان پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سمنان اظهار کرد: خانواده‌ها یکی از یاران بسیار توانمند و تأثیرگذار مربیان پرورشی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های تعلیم و تربیت و پرورشی هستند.

وی افزود: نظام تعلیم و تربیت امروزه در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سایر موارد از جمله برگزاری هرچه بهتر انتخابات یازدهم اسفند سال جاری نیز تأثیرگذاری بسیار شایانی دارد که باید از این ظرفیت بسیار مهم برای تحقق مشارکت قوی در پای صندوق‌های رأی بهره‌گیری کرد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: ما امروز به واسطه تدین، تلاش و کوشش مجموعه مربیان پرورشی استان، کمترین میزان آسیب‌های حوزه اجتماعی را در بخش آموزش و پرورش و دانش آموزان داریم.

هاشمی تصریح کرد: استان سمنان در بسیاری از شاخص‌های اجتماعی‌، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، عمرانی و سایر موارد در سطح کشور در رتبه‌های نخست و برتر کشوری قرار دارد، لذا به همین واسطه شایسته است تا استان سمنان در بحث مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند نیز بدرخشد.

وی ادامه داد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص حضور سیاسی حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و تحقق مشارکت قوی، نشست‌های تبیینی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی با گروه‌های هدف مختلف با قدرت در سطح استان برگزار و ادامه خواهد یافت.

استاندار با بیان اینکه انتخابات یازدهم اسفند سال جاری همانگونه که مقام معظم رهبری نیز در خصوص چهار راهبرد آن تاکید دارند، از اهمیت بسیار بالایی برای نظام برخوردار است، گفت: فراهم سازی بستر مناسب و تسهیل در دسترسی مردم به شعب اخذ رأی به منظور برگزاری هرچه بهتر و پرشور تر انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری، امری حائز اهمیت است.

هاشمی اظهار کرد: شما مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سمنان می‌توانید با ارائه ایده‌های خلاق و راه‌اندازی پویش همیار مشارکت در بین دانش‌آموزان، در راستای ترغیب خانواده‌ها برای حضور در انتخابات و تحقق مشارکت قوی تأثیر گذاری مثبت داشته باشید.

کد خبر 719033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.