عملیاتی شدن طرح ۱۰۰ مسجد، ۱۰۰ محله، ۱۰۰ اعتکاف در شیراز

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز از عملیاتی شدن طرح ۱۰۰ مسجد، ۱۰۰ محله، ۱۰۰ اعتکاف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، محمدرضا هاجری امروز _چهارشنبه بیستم دی_ در جلسه‌ای که با حضور مسئول فرهنگی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، قرارگاه احمد بن موسی (ع)، سازمان تبلیغات اسلامی فارس، مرکز رسیدگی به امور مساجد، رئیس هیئت‌های مذهبی و سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه با همراهی مشترک تمام دستگاه‌های فوق مقرر شد طرح ۱۰۰ مسجد، ۱۰۰ محله، ۱۰۰ اعتکاف عملیاتی شود تا محلات شیراز با این مراسم معنوی و حضور جوانان مؤمن ارتقا و تعالی پیدا کند.

وی افزود: کارگروه‌های برنامه‌ریزی، نظارت و اجرای برنامه‌ها تشکیل شده است و در حال آماده‌سازی مقدمات طرح است و نظارت‌های لازم انجام می‌پذیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورای اسلامی شهر شیراز از حمایت ویژه در برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی و اعتکاف بزرگ رهپویان وصال خبر داد و تصریح کرد: اعتکاف مساجد که توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج یا کانون‌های فرهنگی هنری یا هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شوند به صورت مستقیم رصد و راهنمایی می‌شوند.

هاجری با اشاره به پیش‌بینی حضور ۱۸ تا ۲۰ هزار نفر از مردم در برنامه‌های اعتکاف در شیراز خاطرنشان کرد: علاقه به گسترش و ترویج فرهنگی، معنوی اعتکاف موجب خرسندی است.

کد خبر 718987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.