امیدآفرینی توسط هنرمندان، راه‌حل خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمن است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: دشمن در تلاش است امید و نشاط را از جامعه ما بگیرد و در این راستا وظیفه هنرمندان آن است که با تزریق امید و نشاط به جامعه توطئه دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی تمنایی شامگاه سه‌شنبه _نوزدهم دی_ در دومین همایش جان‌فدا با بیان اینکه در هفتمین روز شهادت بیش از ۹٠ تن از هموطنانمان در فاجعه کرمان هستیم، اظهار کرد: اگر تلاش‌ها و فعالیت‌های سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی نبود، مشخص نبود در کشور ما چه اتفاقاتی می‌افتاد و در این راستا تمام امنیت ما مدیون او است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همیشه در تلاش و کوشش است، افزود: در این مدت حدود ۲۳ هزار نفر در غزه به شهادت رسیدند، حقوق بشر دنیا کجا هستند؟ این رذالت و خباثت عین سیاست دشمن است و اگر فکر می‌کنیم آن‌ها با مکتب ما کنار می‌آیند، اشتباه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: دشمن هیچ‌گاه از دشمنی خود دست نمی‌کشد بلکه هرروز با ابزاری تازه این مسیر را پیش می‌برد.

تمنایی بیان کرد: دشمن در تلاش است امید، نشاط را از جامعه ما بگیرد و در این راستا وظیفه هنرمندان آن است که با تزریق امید و نشاط به جامعه توطئه دشمن را خنثی کنند.

هنرمند شاخص علیه امنیت و شهدای کشور صحبت نمی‌کند

در بخشی دیگر از این مراسم نیز سیدرضا حجازی اظهار کرد: شناخت دستاوردها، دوستان و دشمنان از مهم‌ترین ابزارهایی است که اصحاب هنر و رسانه باید در جریان آن قرار بگیرند؛ هنرمند شاخص علیه امنیت، شهدا و رهبری صحبت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم بر موضوع جهاد رسانه تاکید دارند و در این راستا افراد و خصوصاً اصحاب هنر و فرهنگ باید با روش تحلیل آشنا باشند، افزود: حاج قاسم در دل‌ها نفوذ کرد اما باید به این نکته توجه کرد تا خدا نخواهد شخصی به این درجه نمی‌رسید.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه افرادی که گفتمان آن‌ها مقاومت است، ایستادند و هزینه کردند تا کشور با عزت باقی بماند، مطرح کرد: استقلال سیاسی اولین دستاورد انقلاب اسلامی است و هنرمندان باید در این مسیر و برای تبیین آن گام بردارند و تلاش کنند.

حجازی با یادآوری اینکه حاج قاسم بر این نکته تاکید داشت که جمهوری اسلامی حرم است و برای حفظ این حرم باید از اصول انقلاب که ولایت فقیه است حمایت کرد، ادامه داد: امروز به‌واسطه انقلاب اسلامی و هنرنمایی شهدا قدرت‌هایی ایجاد شده که در کل دنیا برای این مسیر ایستاده و در حال جنگ هستند.

وی با تاکید بر اینکه قدرت ما ضربه متقابل است، گفت: هیچ‌گاه شروع کننده نیستیم اما امروز شاهدیم که غزه و جریان حماس در میدان درحال هنرنمایی بوده و به عمق اسرائیل رسیده است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: در مسیری که در حال طی کردن هستیم باید مراقب باشیم تا در نقشه دشمن بازی نکنیم و دوقطبی‌های کاذب مطرح نشود.

حجازی با یادآوری اینکه امروزه راه‌هایی از جمله موشک‌ها، محو اسرائیل و حضور مردم در انتخابات از جمله روش‌های انتقام از دشمن است، اظهار کرد: تدبیر دشمن آن است که مشارکت را از مردم بگیرند و باید به این نکته توجه داشت که در صورت مشارکت پرشور مردم، کشورمان باقی می‌ماند خواسته‌های مردم محقق می‌شود.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: امروز رهبر انقلاب بر این نکته تاکید داشتند افرادی که مخاطب و اثرگذاری دارند، مردم را برای انتخابات پرشور دعوت کنند تا انتقام حاج قاسم را بگیریم.

کد خبر 718786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.