پیگیری مشکلات و چالش‌های آب‌وفاضلاب سایت‌های نهضت ملی مسکن

استاندار فارس در سفر به تهران و دیدار با وزیر نیرو برخی از مشکلات و چالش‌های مرتبط با تامین آب و اجرای فاضلاب را بررسی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه با سفر به تهران ضمن شرکت در نشست هم‌اندیشی استانداران که به ریاست احمد وحیدی، وزیر کشور و با حضور سیدصولت، مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع بررسی روند تسهیلات تکلیفی تبصره ۱۸ در وزارت کشور برگزار شد با وزیر نیرو نیز ملاقات و چند مسئله و چالش مهم استان را پیگیری کرد.

وی ضمن پیگیری تأمین اعتبار احداث سامانه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب بلوار اتحاد شیراز شامل اجرای شبکه فاضلاب، ایستگاه بالابر و ایستگاه پمپاژ، بر ضرورت ارتقای تصفیه‌خانه شماره یک شیراز سخن گفت.

استاندار فارس همچنین خواستار پرداخت سهم اعتبارات وزارت نیرو در اجرای شبکه زیرساخت برق مورد نیاز اجرای ۲۳ هزار و ۶۵ واحد طرح نهضت ملی جهش مسکن در استان فارس شد و در ادامه اعتبارت مورد نیاز برای تکمیل فاز اول و اجرای فاز دوم تصفیه‌خانه شهر فیروزآباد را پیگیری کرد.

ایمانیه با اشاره به بهره‌برداری از خط دوم انتقال آب از خط درودزن به شهر شیراز خواستار آب‌رسانی از این خط به تعدادی از مناطق روستایی نزدیک به مسیر خط لوله شد.

استاندار فارس همچنین در دیدار با وزیر نیرو به پیگیری برای تأمین اعتبار لازم به‌منظور تکمیل پروژه‌های زیرساخت آب و فاضلاب سایت‌های نهضت ملی مسکن سطح استان فارس اشاره کرد.

کد خبر 718686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.