وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است و نگرانی‌های شدیدی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش اظهار کرد: متأسفانه وزیر آموزش‌وپرورش باوجود اینکه قبل از رأی اعتماد مطرح کرد که معلمان خرید خدمات را تعیین تکلیف می‌کنیم و در جلسه بعد از رأی اعتماد نیز تأکید کرد این اولین اقدام ما در وزارتخانه خواهد بود، اما تاکنون هیچ اقدام قابل توجهی انجام نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: تا جایی که چهار ماه است که این معلمان سر کلاس می‌روند اما هیچ نوع حمایتی نسبت به آنها صورت نمی‌گیرد و حتی حقوقشان نیز پرداخت نشده است، از نایب رئیس مجلس تقاضا دارم تا در این رابطه به وزیر آموزش‌وپرورش تذکر دهند که حداقل یک مساعدت به این نیروها داده شود تا این وضعیت باعث نشود کیفیت کار آنها زیر سوال برود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است و نگرانی‌های شدیدی ایجاد کرده است، اگر امروز اعتبارات لازم از ناحیه دولت و سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو گذاشته نشود، قطعاً در این کلانشهر که ویترین نظام است با چالش مواجه خواهیم شد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما ارز ترجیحی را حذف کردیم. دولت با وجود اینکه تصمیم مجلس این بود که به مردم کالابرگ الکترونیکی بدهیم اما دولت یارانه نقدی داد، قول داد که با توجه به بی‌ارزش شدن ریال در این موضوع تجدیدنظر کرده است و مسئله را به سمتی ببرند که به روز شود چرا که اگر آن زمان گوشت کیلویی ۲۰۰ هزار تومان بود الان به حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان رسیده است و همین‌طور این وضعیت در مورد سایر کالاها نیز وجود دارد.

وی افزود: اکنون دهک‌های پایین به شدت آسیب دیدند، لازم است دولت نسبت به رفع این شرایط ورود جدی داشته باشد.

کد خبر 718664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.