جمهوری اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: جمهوری اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی است و ما در این نظام اسلامی دو جنبه جمهوریت و اسلامی را توامان با هم داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _سه‌شنبه نوزدهم دی_ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اظهار کرد: جمهوری اسلامی مظهر مردم‌سالاری دینی است و ما در این نظام اسلامی دو جنبه جمهوریت و اسلامی را توأمان با هم داریم.

وی افزود: مشارکت بالا در انتخابات بسیار مهم و در بسیاری از مؤلفه‌ها و موارد نظام جمهوری اسلامی تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: استاندار سمنان جهاد تبیین در بحث انتخابات را سرلوحه کار خود قرار داده، همچنین به تمام فرمانداران و مسئولان نیز این مهم را تاکید کرده که امری ارزشمند است.

مطیعی تصریح کرد: نشست‌های تبیینی انتخابات در راستای اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی، پاسخگویی و رفع شبهات به‌ویژه برای نوجوانان و جوانان امری حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: پیوست فرهنگی برای اقدامات، برنامه‌ها و مباحث مرتبط با جشنواره‌های بومی محلی، محصولات و روز شکرگزاری امری ضروری است.

مردم سمنان پیشگام مشارکت قوی در انتخابات باشند

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این جلسه با بیان اینکه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در سال‌جاری مهم‌ترین موضوع در سطح استان و کشور است، اظهار کرد: همه ما به عنوان اشخاص حقیقی و حقوقی در خصوص امر مهم و خطیر انتخابات تکلیف داریم.

وی افزود: استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها در سطح کشور در جایگاه و رتبه‌های برتر و نخست قرار دارد، از این‌رو شایسته مردم متدین و ولایتمدار استان سمنان است که در بحث مشارکت قوی و حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند سال جاری نیز پیشرو و پیشگام باشند.

هاشمی تصریح کرد: مرکز رصد فرهنگی استان سمنان یک خلأ مهم است که باید در سطح این استان راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: برگزاری بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور در استان سمنان و همچنین انتخاب پایتختی کتاب سمنان امری بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور استاندار سمنان و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در محل دفتر امام جمعه سمنان، برگزار شد.

کد خبر 718653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.