بیمارستان‌های ناایمن تهران اخطار گرفته‌اند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای بعضی بیمارستان‌های قدیمی و فرسوده پایتخت که ناایمن هستند، اخطاریه ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه نوزدهم دی‌_ در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی بیمارستان‌های تهران خیلی قدیمی هستند یا خوب ساخته نشده‌اند؛ بنابراین به آن‌ها اخطار داده شد.

وی افزود: در واقع به مالکان اخطار داده شده است که مقاوم‌سازی یا بازسازی کنند؛ بیمارستان‌های جدید و مقاوم ایمن هستند و بیمارستان شهدای تجریش مقاوم است، اما پارکینگ ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن تهران، خاطرنشان کرد: فهرستی تهیه و با همکاری دادستانی از ساختمان‌های ناایمن درجه یک تهران کاسته شد؛ این ساختمان‌های درجه یک بیش از ۱۰۰ مورد بود که تعدادی تعطیل شد و بعضی نیز شروع به ایمن‌سازی کردند.

چمران با تاکید بر استفاده از موتورسیکلت‌های برقی، گفت: قرار است این موتورها برای کارکنان شهرداری استفاده شود و مردم هم می‌توانند تهیه کنند.

وی با پیشنهاد به شرکت‌های داخلی برای رفتن به سمت و سوی تولید موتورهای برقی، افزود: از ویژگی‌های این موتورها این است که با برق منزل نیز شارژ می‌شود که می‌توان شب‌هنگام آن را شارژ و روز بعد استفاده کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی نام‌گذاری معبری در تهران به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی کرمان (شهیده فائزه رحیمی) در جلسه امروز شورا خبر داد.

کد خبر 718569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.