۳۳۰۰ متر مربع به سرانه ورزشی محمدشهر افزوده می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی محمدشهر گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر، چهار پروژه زمین چمن مصنوعی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال و به مساحت ۳۳۰۰ متر مربع به سرانه ورزشی محمدشهر افزوده می‌شود.

محمد اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز از توسعه ظرفیت فرهنگی ورزشی شهر محمد شهر خبر داد و اظهار کرد: در این مسیر گام ابتدایی خود را با هدف افزایش سرانه ورزشی و فضای سبز در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: با این تفاسیر از ابتدای سال تا به امروز، چهار پروژه زمین چمن مصنوعی در شهر محمدشهر به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی محمدشهر با بیان اینکه این مجموعه‌ها با مساحت حدود ۳۳۰۰ متر مربع تعبیه شده است، خاطرنشان کرد: اجرای آن در مناطق مختلف شهر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

اسکندری اضافه کرد: بر اساس تقاضای شهروندان به‌ویژه جوانان و در راستای افزایش سرانه ورزشی و تفریحی، مدیریت شهری محمدشهر، چهار نقطه از محلات مختلف شهر به احداث زمین چمن مصنوعی اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مذکور در ایام دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: این چهار زمین چمن مصنوعی، زمین پارک جهان کودک با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع، زمین پارک شورا با مساحت ۳۶۳ متر مربع، زمین پارک چمران با ۳۵۵ متر مربع و زمین خیابان فردوسی با مساحت ۵۸۲ متر مربع است.

عضو شورای اسلامی محمدشهر گفت: با هدف احداث و تجهیز این زمین‌ها و نورپردازی، فنس‌کشی و نصب نیمکت در آن‌ها اعتبار ۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

کد خبر 718530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.