آخرین وضعیت دانش‌آموزان مجروح در انفجار تروریستی کرمان

مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر حدود ۱۵ دانش‌آموز بر اثر آسیب‌دیدگی در انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان در بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، زهرا مظفر درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان آسیب دیده در انفجار تروریستی کرمان، اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات حدود ۱۵ دانش‌آموز همچنان در مراکز درمانی کرمان بستری هستند و سایر دانش‌آموزان مرخص شده‌اند، این در حالی است که برخی از آنها نیز به تهران منتقل شده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی از این ۱۵ دانش‌آموز در بخش و تعدادی نیز در آی سی یو تحت مراقبت و بستری هستند، ادامه داد: برخی از خانواده‌ها خودشان فرزندشان را به تهران منتقل کردند و برخی نیز با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش به تهران منتقل شدند، در حال حاضر به صورت دقیق مطلع هستیم که «امیرمهدی ده‌دهی» به دلیل ساچمه در مغز به تهران منتقل شده و در کما است.

مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش افزود: تعداد شهدای دانش‌آموز افزایشی نداشته است، بنابراین آمار شهدای دانش‌آموز همان ۲۳ نفر است، امیدواریم این ۱۵ دانش‌آموز نیز بهبود یابند، طبق آخرین اطلاعات، وضعیت جسمانی این ۱۵ دانش‌آموز پایدار است.

کد خبر 718414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.