نصب سرپناه در ایستگاه‌های اتوبوس شهرک ولی‌عصر (عج) / مشکل خطوط اتوبوسرانی رفع خواهد شد

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان به همراه مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از شهرک ولی‌عصر (عج) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «مهدی سلطان‌آقایی» مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان همراه با «داوود بحیرایی» مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی از شهرک ولی‌عصر (عج) بازدید کردند.

در این بازدید مهدی سلطان‌آقایی، مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به پیگیری دغدغه‌های ساکنان شهرک ولی عصر (عج) در حوزه حمل‌ونقل و خطوط اتوبوسرانی اظهار کرد: با همراهی مدیریت منطقه و شرکت واحد اتوبوسرانی مشکلات و دغدغه‌های شهروندان که مربوط به سرویس‌دهی خطوط ۱۶ و ۷۱ بوده است، پیگیری و رفع خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی عموم شهروندان نسبت به استفاده از حمل‌ونقل عمومی گفت: در این حوزه تأمین زیرساخت‌های مناسب و سهولت استفاده شهروندان از وسایل حمل‌ونقل عمومی ضروری و امری اجتناب‌ناپذیر است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به درخواست‌های شهروندان ادامه داد: نصب سرپناه و کف‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس شهرک ولی‌عصر (عج) با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال انجام شده است، همچنین به‌زودی عملیات ایمن‌سازی و خط‌کشی گذر اصلی شهرک ولی‌عصر (عج) نیز انجام خواهد شد.

نصب سرپناه در ایستگاه‌های اتوبوس شهرک ولی‌عصر (عج) / مشکل خطوط اتوبوسرانی رفع خواهد شد

سلطان‌آقایی افزود: سال آینده یکی از محله‌های هدف شهرداری منطقه هفت برای اجرای پروژه‌های محله‌محور شهرک ولی‌عصر (عج) خواهد بود که امیدواریم پروژه‌های مهمی در این محله اجرا شود.

داوود بحیرایی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری اصفهان، از هفته آینده مشکلات سرویس‌دهی خطوط ۱۶ و ۷۱ رفع خواهد شد.

کد خبر 718153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.