بارش باران و برف در ارتفاعات تهران از چهارشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که از بعدازظهر روز چهارشنبه تا اواخر هفته با بروز ناپایداری جوی به‌تدریج افزایش ابر، گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید و در ارتفاعات استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و طبق داده‌های سازمان هواشناسی، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، در سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، همچنین از اواخر وقت یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه، هفدهم و هجدهم دی به دلیل پایداری نسبی جو در نواحی پرتردد و صنعتی در بعضی ساعات غبار محلی، افزایش نسبی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعدازظهر روز چهارشنبه، بیستم دی، تا اواخر هفته با بروز ناپایداری جوی به‌تدریج افزایش ابر، گاهی همراه با بارش پراکنده و وزش باد شدید و در ارتفاعات استان بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

تا روز سه‌شنبه افزایش نسبی دما و روز پنجشنبه، بیست‌ویکم دی، کاهش نسبی دما مورد انتظار خواهد بود، توچال با کمینه دمای ۱۵- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا هجدهم دی صاف همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و در سه‌شنبه، نوزدهم دی، کمی ابری تا نیمه‌ابری، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 718037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.