اجرایی شدن مصوبات سفرهای شهرستانی امیدآفرین است

فرماندار اصفهان گفت: اجرایی شدن مصوبات سفرهای شهرستانی به منظور امیدآفرینی نیز درخواست تمام مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدعلی احمدی امروز _شنبه شانزدهم دی_ در شورای اداری استان اصفهان، با بیان اینکه اطلاع مدیران از وضعیت و عملکردهای اتفاق افتاده به عنوان یک ضرورت به شمار می‌رود، اظهار کرد: پیرامون موضوع مشارکت، تمام توان و ظرفیت باید پای کار آورده شود و در مجموعه استان بر اساس رهنمودهای استاندار، اقشار و مشاغل مختلف گروه‌بندی و مسائل مختلف بررسی و وظایف دستگاه‌ها در ارتباط با پیگیری موضوع مشارکت محقق شود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: پشتیبانی از انتخابات و ماده ۱۳ قانون انتخابات نیز باید مد نظر قرار گیرد و اگر فرمانداری‌ها مسئول برگزاری انتخابات هستند، سایر مسئولان نیز مطابق قانون مسئول پشتیبانی انتخابات و تأمین نیازمندی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه ابلاغیه‌ای که برای پشتیبانی صادر شده است، نباید با سایر ابلاغیه‌ها مقایسه شود، ادامه داد: در جشنواره شهید رجایی فرمانداران نیز حضور داشتند و تعدادی از دستگاه‌ها خود را در معرض ارزیابی این جشنواره قرار نمی‌دهد که موضوعی مطلب نیست و فرمانداری‌ها که ارتباط مستقیم با مأموریت‌های سازمان‌ها و دستگاه‌ها در شهرستان دارند نیز باید در ارزیابی دخیل شوند.

احمدی با تاکید بر لزوم خودداری از ایجاد تنش، گفت: اجرایی شدن مصوبات سفرهای شهرستانی به منظور امیدآفرینی نیز درخواست تمام مردم است.

کد خبر 717873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.