اعتبار ۸ میلیارد ریالی برای کاشت گل‌های فصلی در سطح منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌منظور لطافت بخشیدن به محیط شهری و افزایش سرانه‌ فضای سبز، کاشت انواع گل‌های فصلی در سطح منطقه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وجود گل و گیاه به‌عنوان زیباترین عنصر هستی نه‌تنها در شهرها و منازل عامل زیبایی محیط است، بلکه عطر دلپذیر و زیبایی متعلق به آن می‌تواند انسان را به تفکر درباره عظمت پروردگار وادار کند.

وی افزود: با پیگیری واحد فضای سبز منطقه در راستای بهبود منظر شهری و با هدف ایجاد محیط شهری مناسب و زیبا، همچنین ایجاد نشاط و سرزندگی میان شهروندان، هفت هزار متر مربع گل بنفشه زمینی و پنج هزار بنفشه صندوقی در حال کاشت است.

مدیر منطقه ۹ اصفهان ادامه داد: هم‌زمان با فصل زمستان به‌منظور توسعه، تنوع و بازپیرایی فضای سبز، ۱۰ هزار بوته نشای گل شب‌بو، بیش از ۱۵ هزار بوته گل همیشه‌بهار و مینای چمنی در میدان‌ها، بوستان‌ها، رمپ‌ها، بلوارها و حاشیه خیابان‌های سطح منطقه ۹ اصفهان در حال کاشت است.

وی خاطرنشان کرد: به‌منظور زیباسازی فضای شهری، همچنین لطافت بخشیدن به کالبد شهر و افزایش سرانه فضای سبز منطقه عملیات کاشت گل‌های فصلی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال در حال انجام است.

قاضی‌عسگر با اشاره به نقش انکارناپذیر فضای سبز و گل‌های فصلی در ارتقای شادابی و نشاط شهروندان افزود: کاشت گل، گیاه و درختان از عوامل مهم در محیط‌زیست به‌شمار می‌رود و نقش عمده‌ای در سلامت این محیط برای زندگی مردم ایفا می‌کند.

کد خبر 717685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.