مردم با کنار گذاشتن حب‌وبغض از تیم ملی حمایت کنند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال پول‌های بلوکه‌شده زیادی در فیفا دارد و فقط توانستیم دو دستگاه VAR در روزهای اخیر به ایران بیاوریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز _جمعه پانزدهم دی_ در آخرین بازی دوستانه خود پیش از سفر به قطر برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه المپیک جزیره کیش به‌مصاف بورکینافاسو رفت و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلویزیونی پس از این دیدار اظهار کرد: چند روز دیگر بازیکنان تیم ملی با همکاری منطقه آزاد کیش بدرقه‌ای در خور شان به دوحه خواهند داشت و برای تیم ملی فوتبال‌ساحلی هم برنامه‌ریزی داریم تا اتفاقات خوبی برای اعزام آن‌ها صورت گیرد. برای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا پاداش ویژه‌ای داریم و فدراسیون تصمیم گرفته اقدامات خوبی در ماه‌های آتی انجام دهد.

وی افزود: پول‌های فدراسیون فوتبال در فیفا بلوکه شده و از نظر مالی در تنگنا هستیم. چند روز قبل دو دستگاه VAR به ایران آمد، اما با این اوصاف طی ماه‌های گذشته اردوهای تیم ملی انجام شده است ولی برای پرداخت پاداش‌ها باید توسط دولت تسهیل‌گری صورت پذیرد، همچنین وزیر ورزش‌وجوانان قول داده به فدراسیون فوتبال کمک مادی کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فدراسیون تکالیف خود را در قبال تیم‌های ملی انجام می‌دهد. تیم ملی فوتبال بزرگسالان در ایران دیگر بازی تدارکاتی دیگری ندارد و فقط چند روز آتی در قطر مقابل اندونزی دیدار می‌کند تا آماده جام ملت‌های آسیا شود. در بازی امروز کادرفنی دو تیم در زمین داشت که مباحث فنی به امیر قلعه‌نویی و کادرش بازمی‌گردد. بهترین موضوعی که کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران انجام داد ریسک‌پذیری است.

مهدی تاج خاطرنشان کرد: مرحله اول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تا یازدهم بهمن ادامه دارد و قطعاً بدون مشکل پیش خواهیم رفت، اما در مرحله حذفی امیدوارم به بهترین نتایج برسیم. وضعیت ما خوب است و می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم. ارزیابی من از تیم ملی مثبت است و تاکنون هر فعالیتی که کادرفنی و فدراسیون توانسته برای این تیم انجام داده است؛ با ۱۰ تیم بازی تدارکاتی انجام دادیم که حتی قطر با آن‌همه منابع مالی با همین تیم‌ها بازی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: همه دشمنی‌ها و انتقادات را کنار گذاشته‌اند تا از ایران در جام ملت‌های آسیا حمایت کنند. ۱۰ سالی می‌شد که سرمربی ایرانی نداشتیم؛ فدراسیون به این نتیجه رسید که سرمربی ایرانی سکاندار تیم ملی شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: از همه مردم تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم جمعیتی که امروز به ورزشگاه آمد بی‌نظیر بود. تیم ملی فوتبال‌ساحلی هم میزبان تورنمنتی در کیش است و می‌توانیم با این تیم قهرمان جهان شویم. اگر جزیره کیش برای فوتبال‌ساحلی منطقه مناسبی بسازد قول می‌دهیم میزبانی بازی‌های جهانی را اخذ کنیم.

کد خبر 717655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.