سیلاب خون در کرمان دشمنان را غرق خواهد کرد

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد گفت: به عاملان کور این حمله تروریستی با صدای رسا اعلام می‌کنیم که ما سربازان انقلاب اسلامی تا نابودی کامل‌تان بر جای نخواهیم نشست و خواب را بر چشم هایتان حرام خواهیم کرد. بدانید که این سیلاب های خون در یمن، عراق، سوریه، فلسطین و اینک در کرمان غرق‌تان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری محمدمهدی کیانی امروز_ جمعه ۱۵ دی_ در سخرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: حادثه جانکاه شهادت جمعی از هم‌وطنان مظلوم و بی گناهمان در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلهاحاج به دست تروریست‌های مزدور داعشی، موجب تأسف و تألم فراوانی شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.

وی در ادامه افزود: والله شهادت در راه خدا برای این امت شیرین‌تر از هرعملی است که فکرش را کنید، ما ملت امام حسینیم و شهادت آرزوی این مکتب است، مکتب مرد میدان حاج قاسم سلیمانی که هر روز بر یاران و رهروانش افزوده می‌شود و تا نابودی کامل این غده سرطانی ساکت نخواهد شد.

کیانی ادامه داد: این جنایت تروریستی همچون ترور شهید سیدرضی موسوی، شهید صالح العاروری و سایر جنایات اخیر این رژیم سفاک، بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آن یعنی استکبار جهانی، به محوریت آمریکا و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی است، که به خیال باطل خود گمان کرده‌اند می‌توانند با آتش افروزی در منطقه هلاکت خود را به تأخیر بیاندازند و این ملت شهید پرور و مقتدر را از مسیر خود منحرف کنند.

وی تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان، خون این شهیدان اتحاد مردم ایران و مسلمانان جهان را بیش از پیش مستحکم، و رسوایی و ذلت را نصیب عاملان تروریستی و حامیانشان خواهد نمود.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد خاطر نشان کرد: ما دانشجویان از مسئولین ذی ربط خواستاریم که با قدرت و پشتوانه‌ی مردمی، با برخورد و ضربه‌ای قاطع، پاسخ محکمی به عاملان و حامیان این حوادث داده و زمینه پایان چنین اتفاقات تلخی را فراهم نمایند.

وی تاکید کرد: به عاملان کور این حمله تروریستی با صدای رسا اعلام می‌کنیم که ما سربازان انقلاب اسلامی تا نابودی کامل‌تان بر جای نخواهیم نشست و خواب را بر چشم‌هایتان حرام خواهیم کرد. بدانید که این سیلاب‌های خون در یمن، عراق، سوریه، فلسطین و اینک در کرمان غرق‌تان خواهد کرد.

کد خبر 717621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.