جنایت وحشیانه کرمان بی‌پاسخ نمی‌ماند

امام جمعه بجنورد با اشاره به اتفاقات تلخ کرمان، گفت: این جنایات وحشیانه بی‌پاسخ نمی‌ماند و دشمنان منتظر انتقام باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری امروز _جمعه پانزدهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان اقدام ناجوانمردانه‌ای بود که موجب شهادت بسیاری از زنان و کودکان شد، اما دشمنان باید بدانند این گونه اقدامات اثری در عزم واقعی مردم نخواهد داشت.

وی افزود: مردم شهیدپرور ایران نشان دادند که پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و هیچگاه دست از ارزش‌های دینی بر نمی‌دارند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، گفت: این جنایت‌های وحشیانه بی‌پاسخ نمی‌ماند و دشمنان باید منتظر انتقام باشند.

نوری خاطرنشان کرد: موضوع غزه و جنایات صهیونیست‌ها نباید عادی شود، جنایت‌های اسرائیل و حامیانش تمامی ندارد و همواره موجب ناآرامی در منطقه و کشتار زنان و کودکان بی‌گناه هستند.

امام جمعه بجنورد گفت: این روزها می‌بینیم که رژیم صهیونیستی غاصب در غزه چگونه جنایت می‌کند و سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشر نیز سکوت کرده‌اند.

وی با اشاره به توهین فردی هتاک در خراسان شمالی به حضرت زهرا (س) گفت: دستگاه قضائی استان بلافاصله این موضوع را مورد پیگیری قرار داد.

کد خبر 717595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.