اقتدار تفکر مقاومت لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

امام جمعه قم با اشاره به اینکه دشمن حتی از مزار سردار شهید سلیمانی و زائران آن هم وحشت دارد، گفت: این اتفاقات اقتدار تفکر مقاومت را نشان می‌دهد که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است و این حادثه نیز از سوی شاگردان مکتب سردار سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی امروز – جمعه پانزدهم دی– در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به جنایت تروریستی رخ داده در کرمان که موجب شهادت تعدادی از هموطنان شد اظهار کرد: اینگونه اقدامات نشانه ضعف دشمنان ما در مقابله اراده ملت است.

وی افزود: حوادث ناگواری که دشمنان برای ملت ایران پدید می‌آورند، از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داشته اما این اتفاقات هیچ گاه موجب خدشه دار شدن عزم ملت ایران نشده است.

امام جمعه قم گفت: در طول ماه‌های گذشته تمام جهان شاهد جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه بوده‌اند و اینگونه خون ریختن جزئی از مرام این رژیم جنایتکار و گروه‌های تروریستی ساخته شده توسط استکبار است.

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه دشمن حتی از مزار سردار شهید سلیمانی و زائران آن هم وحشت دارد، ابراز کرد: این اتفاقات اقتدار تفکر مقاومت را نشان می‌دهد که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است و این حادثه نیز از سوی شاگردان مکتب سردار سلیمانی بی پاسخ نخواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال خاطرنشان کرد: تمام ارکان کشور در تلاش هستند تا انتخاباتی سالم و پرشور داشته باشیم و این مشارکت در انتخابات می‌تواند به اقتدار کشور و امنیت ایران کمک کند.

وی به قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ نیز اشاره کرد و گفت: این قیام در پی توهین رژیم سفاک پهلوی به امام راحل و خشم مردم از این توهین رخ داد که زمینه ساز وقوع انقلاب اسلامی شد.

کد خبر 717587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.