آیا گیتی‌پسند راه خود را از مس جدا می‌کند؟

رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال فردا با پیگیری شش دیدار دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته هجدهم از فصل بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور فردا _جمعه پانزدهم دی_ از ساعت ۱۶:۰۰ با انجام شش دیدار به‌صورت همزمان آغاز می‌شود و تقابل‌های حساس و مهمی را شاهد خواهیم بود.

سفیرگفتمان تهران - مس‌سونگون ورزقان

داوران: حمیدرضا قدسی‌راغب، بهشاد پنجه‌زاده، وحید سلیمانی و بهادر نوروزی / ناظر: سیدصدرالدین موسوی

لاله‌های نارنجی از خط حمله مرگ‌باری برخوردار هستند و نقطه ضعف آن‌ها نیز خط دفاعی‌شان است که این تیم را از صدر جدول روز به‌روز دورتر می‌کند. مس‌سونگون بدترین دوران خود را طی چند سال اخیر پشت‌سر می‌گذارد و شانس چندانی برای بازگشت به صدر جدول ندارد. از طرفی سفیرگفتمان تهران کلاس بالایی را از خود نشان داده و خیلی زود در بین بالای‌جدولی‌ها قرار گرفته است. قرار گرفتن در جمع ۶ تیم برتر سال، دستاورد بزرگی خواهد بود. مس‌سونگون با ۳۹ امتیاز در رده دوم و سفیرگفتمان با ۲۷ امتیاز در رتبه پنجم به سر می‌برند.

آیا گیتی‌پسند راه خود را از مس جدا می‌کند؟

آناصنعت پاسارگاد قم - ایرالکو اراک

داوران: مهدی طاهری، سعید قربانی‌زاده، رضا پورشایگان و صادق محمدی / ناظر: یحیی حسینی‌تالاری

پس از شکست خانگی آناصنعت مقابل سفیرگفتمان، شاگردان حسین صبوری در دو هفته پیاپی دو برد شیرین مقابل فولادزرند و فرش‌آرای مشهد کسب کردند تا با جایگاه‌شان در جدول بهبود یافته و بار دیگر به رده سوم جدول نزدیک شوند. این هفته قمی‌ها میزبان ایرالکو اراک هستند که با محمود خوراکچی شرایط متفاوتی پیدا کرده است. ایرالکو البته هنوز طعم پیروزی با این مربی را نچشیده و به‌همین دلیل برای رسیدن به سه امتیاز این بازی به آب آتش می‌زند.

مقاومت البرز - گیتی‌پسند اصفهان

داوران: اسماعیل کمربسته، هادی ترابی، آرمین ابراهیمی و محمد غلامی / ناظر: جواد فهیمی‌راد

گیتی‌پسند ۱۰ امتیاز از رقیب دیرینه‌اش پیش است و البته در فاصله ۹ هفته تا پایان رقابت‌ها عنوان قهرمانی به‌راحتی قطعی نمی‌شود. مقاومت البرز تنها تیمی است که در فصول گذشته مبارزه لحظه به لحظه، قاتل گیتی‌پسند و گربه سیاه آن‌ها بوده است. گیتی‌پسند به جایگاه اول خود تکیه زده و مقاومت برای فرار از رده سیزدهم، تلاش می‌کند. گیتیزن‌ها به‌جز یک مساوی همه ۱۶ بازی دیگر خود را برده‌اند و مقاومت البرز فقط ۹ امتیاز جمع‌آوری کرده است.

آیا گیتی‌پسند راه خود را از مس جدا می‌کند؟

پالایش‌نفت بندرعباس - کراپ الوند ایرانیان قزوین

داوران: ولی امجدی، میلاد سعیدی، محمدمهدی حقوقی و جواد دهقانی / ناظر: عباس دهقانپور

کراپ تیم بزرگ و پرمهره‌ای است، اما در فصل جاری اصلاً در قامت مدعی ظاهر نشده است. از طرف دیگر پالایش‌نفت بندرعباس در سومین دوره حضور خور در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی را از خود برجای گذاشته است‌. تیم فوتسال پالایش‌نفت بندرعباس با ۲۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته و تیم کراپ الوند هم با ۱۶ امتیاز در جایگاه عجیب یازدهم جدول ایستاده و به‌دنبال رهایی از این منجلاب است.

فرش‌آرا مشهد - پوشاک‌حافط ساری

داوران: محمدعلی سیاحی، ولی‌الله رضایی، علیرضا حسن‌زاده و محمود طهان / ناظر: حسین شهرآبادی

فرش‌آرا هفته قبل شکست سنگینی در قم پذیرا شد تا نوار پیروزی‌های این تیم پاره شود، اما در هفته پیش‌رو با خوش‌اقبالی میزبان قعرنشین جدول است و فرصت دارد تا بار دیگر وضعیت خود در جدول را بهبود ببخشد. پس از حضور امیرسلیمانی به‌عنوان مالک جدید باشگاه حافظ مازندران، طی جلسه و توافق صورت گرفته مهدی نعمتی فعالیت خود را به‌عنوان سرمربی این تیم از سر گرفت. مالک جدید باشگاه حافظ همچنین بخشی از مبالغ قرارداد کادر فنی، بازیکنان، و عوامل پشتیبانی باشگاه پرداخت کرد تا با روحیه بیشتری به مصاف فرش‌آرا مشهد بروند. در هر صورت کفه ترازو در این بازی به سمت مشهدی‌ها سنگینی می‌کند، اما باید دید پس از سوت پایان بازی چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خورده است.

سن‌ایچ ساوه - گهرزمین سیرجان

داوران: ابراهیم مهرابی‌افشار، سیدمهدی عظیم، احسان نعمتی و محمدرضا سیدپور / ناظر: محمودرضا نصیرلو

دوئل سن‌ایچ و گهرزمین پیچیده‌ترین نبرد هفته خواهد بود، تیم سن‌ایچ به‌عنوان غول‌کش فوتسال ایران در مقطعی از فصل با شکست‌های سنگین به بن‌بست خورده بود و جواد اصغری‌مقدم بود آرامش را دوباره به این تیم برگرداند. این نبرد برای گهرزمین بسیار اهمیت دارد و بازیکنان این تیم باید از نظر فیزیکی و روحی آماده چالش‌های پیاپی باشند، بزرگ‌ترین آزمون است که شایستگی جایگاه سوم خود را به رخ بکشند. هر دو تیم در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی را برجای گذاشته‌اند.

فولاد زرند ایرانیان - شهرداری ساوه

داوران: مهدی صادقی، محسن وحدانی، محمد شرونی و اسماعیل نعمتی / ناظر: احمدرضا جباری

سازمان لیگ فوتسال ضمن تسلیت به ملت ایران و محکوم کردن این حادثه تروریستی، برای همدردی با مردم داغدار و خانواده شهدای کرمان، این دیدار که قرار بود روز جمعه و از ساعت ۱۶ در شهر زرند پیگیری شود را لغو نمود و به زمان دیگری موکول کرد. ضمن اینکه سایر دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر طبق زمان مقرر پیگیری خواهد شد و مسابقات نیز با یک دقیقه سکوت جهت احترام به شهدای کرمان آغاز می‌شود.

کد خبر 717446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.