ایمان و عمل صالح، رمز ماندگاری حاج قاسم سلیمانی

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان این سرزمین نمی‌توانند زنده بودن مکتب شهید سلیمانی را مشاهده کنند، رمز ماندگاری حاج قاسم ایمان و عمل صالح بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز پنجشنبه _ چهاردهم دی_در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهید رضا عباسی، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت صدیقه زهرا (س)، اظهار کرد: باید مقام زن را گرامی داشته و متوجه جایگاه والای ایشان نزد خداوند متعال و پیامبر اکرم (ص) باشیم.

بیداری اسلامی و جهانی را شاهد هستیم

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان افزود: دشمنان این سرزمین و اسلام نمی‌توانند پس از شهادت حاج قاسم نظاره گر حضور مَردم در گلزار این شهید والامقام باشند و زنده بودن مکتب شهید سلیمانی را مشاهده کنند، امروز به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیداری اسلامی و جهانی را شاهد هستیم.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) در نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی فلسطین را مسئله نخست جهان اسلام دانستند، اما شاید این راهبرد برای بسیاری از مردم ناشناخته بود.

شهید سلیمانی فرهنگ عاشورا را ترویج داد

ریحانی افزود: امروز اهمیت راهبرد رهبران نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته برای همگان مشخص شده و مجاهدت‌های شهید سردار سلیمانی برای آزادی قدس بی‌ثمر نمی‌ماند، شهید سلیمانی جهاد اکبر و اصغر را با هم به سرانجام رساند و این در رفتار و عمل ایشان قابل مشاهده است، که فرهنگ عاشورا را ترویج دادند.

وی ادامه داد: حاج قاسم هیچگاه جبهه نبرد و جهاد را ترک نکرد و شهادت حق مسلم ایشان بود و رمز ماندگاری حاج قاسم ایمان و عمل صالح بود و سید مقاومت هم این شهید معزز و والامقام را شهیدقدس دانست.

کد خبر 717437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.