اتمام ساخت ۱۱ باب مخزن ذخیره آب شرب در روستاهای تاکستان قزوین

مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب استان قزوین از اتمام ساخت ۱۱ باب مخزن ذخیره آب آشامیدنی در روستاهای شهرستان تاکستان خبر داد.

داراب بیرنوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اتمام ساخت ۱۱ باب مخزن ذخیره آب آشامیدنی در روستاهای شهرستان تاکستان خبر داد و اظهار کرد: عملیات عمرانی و ساخت ۱۱ باب مخزن ذخیره آب آشامیدنی در روستاهای شهرستان تاکستان با ظرفیت دو هزار و ۸۵۰ مترمکعب به اتمام رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها در روستاهای قرمز آباد (۲ باب)، اورنه، مهین، شورجه، جرندق، سولیدره، هفت صندوق، احمدآباد، ارونقاش و ساج شهرستان تاکستان که در مناطق کوهستانی قرار دارند با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان قزوین به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین خاطرنشان کرد: مخازن روستاهای فوق بخشی از مجتمع‌های تأمین آب آشامیدنی ضیاآباد و فارسجین تاکستان بوده که در قالب پروژه‌های موسوم به جهاد آبرسانی در حال انجام بوده و طی آن ۱۲ هزار خانوار را تحت پوشش قرار خواهد داد.

بیرنوندی با بیان اینکه فاز اول طرح جهاد آبرسانی با مشارکت و همکاری بسیج سازندگی سپاه استان در ۳۲ روستای بخش مرکزی و ضیا آباد در حال انجام است، ادامه داد: از مردم درخواست داریم با توجه به کمبود نزولات آسمانی و افت شدید منابع آبی نهایت دقت را در مصرف آب داشته باشند.

کد خبر 717365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.