دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود

رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تروریستی کرمان در پیامی نوشتند: جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد و این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، حضرت آیت الله سیدعلی خامنه‌ای در پی حمله تروریستی کرمان پیامی صادر نمودند. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران، بار دیگر فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز را در کرمان و در فضای معطّر مزار شهیدان، به شهادت رساندند.

ملت ایران عزادار شد و خانواده‌های زیادی در سوگ جگر گوشگان و عزیزان خود غرق ماتم شدند. جنایتکاران سنگدل نتوانستند عشق و شوق مردم به زیارت مرقد سردار بزرگشان شهید قاسم سلیمانی را تحمل کنند. بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دستهای آلوده به خون بی‌گناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود. بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله.

اینجانب در عزای خانواده‌های مصیبت دیده با آنان همدل وهمراهم و صبر و تسلّای آنان را از خداوند متعال مسألت می‌کنم. روح مطهر شهیدان انشاالله میهمان بانوی دو عالم و مادر شهیدان حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها است. با مجروحان حادثه همدردی می‌کنم و شفای آنان را از درگاه الهی خواستارم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۴۰۲/۱۰/۱۳»

کد خبر 717205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.