نماینده ولی فقیه در استان مرکزی شهادت صالح العاروری را تسلیت گفت

نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور بیانیه‌ای شهادت صالح العاروری را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بیانیه‌ای پیرامون شهادت صالح العاروری آورده است: «بار دیگر دست جنایتکاران صهیونیزم از آستین بیرون آمد و یکی از فرماندهان رشید حماس شهید صالح العاروری و دو نفر از فرماندهان گردان‌های القسام را با همدستی آمریکا در بیروت مظلومانه ترور کرده و به شهادت رساند.

این جنایت وحشتناک در ایام سالگرد شهادت فرماندهان عالیقدر جبهه مقاومت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی رضوان الله علیهم انجام گرفت.

این قبیل جنایت‌ها و هزاران جنایت دیگر صهیونیست‌ها در طول ۷۵ سال گذشته و سه ماه از جهاد بزرگ طوفان الاقصی نشان دهنده عمق عجز و کور دلی و جنایت پیشگی سردمداران کاخ سفید و اشغالگران قدس شریف است.

البته کارنامه سیاه و کثیف و جنون آمیز این جنایتکاران از آغاز بر مبنای ترور، وحشت، قتل، غارت و آواره کردن ملت مظلوم فلسطین استوار بوده و بدون تردید این نوع جنایات اولاً نشان دهنده ورشکستگی سیاسی و اخلاقی و حقوقی جنایتکاران است و ثانیاً برای ایجاد رعب و وحشت در میان ملت قهرمان و شجاع فلسطین و فرماندهان فداکار و مظلوم فلسطین و سایر رزمندگان جبهه مقاومت است.

همچنین این قبیل جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ماهیت پلید جنایتکاران و حامیان آنها را نشان می‌دهد و دلیل بزرگی بر ضعف و کینه توزی دشمنان اسلام است.

بدون تردید جبهه مقاومت باید همچنان هوشیارانه در جهت تحقق آرمان‌های بزرگ اسلامی و انقلابی و ملت مظلوم فلسطین مجاهدت نماید و با صبر و بردباری و اعتماد به نفس و اتکال علی الله انتقام لازم را از جنایتکاران بگیرد و کانون‌های توطئه و خیانت و رگ‌های حیاتی آنها را هدف قرار دهد و لانه فساد و فحشاء و جنایت را درهم بشکند و در عین حال بر هوشیاری و مراقبت خود و حفظ سرمایه‌های عظیم اسلامی و ملّی کوشا باشد.

اینجانب شهادت این عزیزان و سایر شهدای فداکار و مظلوم غزّه و لبنان و فلسطین و یمن و عراق و سوریه و جمهوری اسلامی ایران و سایر فرزندان عزیز جبهه مقاومت را تبریک و و تسلیت عرض نموده و سلامتی تمامی اردوگاه مقاومت و فرزندان دلیر اسلام را از خداوند منان مسئلت دارم و برای همه عزیزان و جانبازان و مجروحان و مصدومان طلب عافیت می‌نمایم.»

کد خبر 717117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.