بانوان موتور محرکه جامعه هستند

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال الگوسازی نادرست برای دختران هستند، گفت: بانوان موتور محرکه جامعه هستند و نقش پررنگی در اجتماع دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد امروز _ چهار شنبه سیزدهم دی _ در نشستی با جمعی از بانوان خراسان شمالی اظهار کرد: منش و سیره حضرت فاطمه را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم و اجرای برنامه‌های این روز توأم با ابعاد معنوی باشد.

وی افزود: بانوان مسیری را طی کنند که تربیت فرزندان در راستای شهادت پذیری و انجام کار برای رضای خدا باشد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه شخصیت قدرتمند بانوان و اثرگذاری آنها در اجتماع بسیار پررنگ است، تصریح کرد: بسیاری از جامعه شناسان آغاز تغییر در یک جامعه را از خانواده می‌دانند و امروز هم اگر در عزت و اقتدار هستیم به علت وجود مادرانی است که بدون هیچ چشم داشتی فرزندان خود را در دفاع مقدس تقدیم کردند که چنین مادرانی شایسته تقدیر هستند.

حسین‌نژاد اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس مادرانی بودند که چندین فرزند خود را با تربیت الهی بزرگ کرده و در جهاد فی سبیل الله تقدیم راه خدا کردند و الگوهای شایسته برای جوامع بشری هستند.

وی ادامه داد: دشمن تعدادی از زنان که در زندان هستند و یا با نظام تضاد دارند، به عنوان الگو و اسوه معرفی می‌کند در حالی که مادران شهدا اسوه‌های واقعی هستند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در هدف‌گذاری ها، دشمنان زنانی را انتخاب می‌کنند که بتوانند اهداف خود را تبلیغ کنند اما با وجود رهبری آگاه و با بصیرت و قرآن به عنوان هدایتگر بزرگ مردم، این مسیر را پرقدرت‌تر ادامه می‌دهند.

حسین‌نژاد موتور محرک جامعه را مادران و بانوان دانست و گفت: فعالیت‌های بانوان در سطح جامعه بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم الگوهایی در راستای یأس دشمنان باشند.

وی هتاکی فردی به ساحت شهدا را محکوم کرد و افزود: برخورد قاطع دستگاه قضائی با فرد هتاک باید انجام شود زیرا فضای خراسان شمالی فضایی مملو از ولایت‌پذیری است و هیچ وقت اهانت به مقدسات از سوی چنین افرادی را نمی‌پذیرد.

کد خبر 717038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.