«ملکه عشق» ویژه برنامه مناسبتی در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «ملکه عشق» در این منطقه به‌مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر گفت: برنامه‌هایی همچون شعبده‌بازی و اجرای گروه سرود ۱۱۰ نفره زینبیون برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر، سالروز میلاد حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌ای تحت عنوان «ملکه عشق» با حضور بانوان ساکن در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ویژه برنامه ملکه عشق برنامه‌های شاد و مهیجی پیش‌بینی شده است، افزود: یکی از این موارد تقدیر از مادران بیشتر از یک شهید از اهالی محلات منطقه همچون امین‌آباد و عاشق‌آباد است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه همچنین از دو خواهرِ که مادر دو شهید هستند نیز تقدیر خواهد شد، خاطرنشان کرد: در مجموع این خانواده چهار شهید (پسرخاله شهید) دارد و از اهالی عاشق‌آباد هستند.

رسالت با بیان اینکه برنامه‌های دیگری همچون شعبده‌بازی و اجرای گروه سرود ۱۱۰ نفره زینبیون برای رویداد ملکه عشق در نظر گرفته شده است، ادامه داد: از تمام شهروندان منطقه ۱۲، به‌ویژه بانوان دعوت می‌کنم در این برنامه شرکت کنند.

کد خبر 716915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.