ارائه آموزش ترافیکی به دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: تفاهم نامه ارائه آموزش‌های ترافیکی به دانش‌آموزان منعقد شده که در این مسیر از ظرفیت سه پارک ترافیک در سطح شهر نیز استفاده خواهد شد.

علیرضا خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: یکی از برنامه‌های سازمان حمل‌ونقل و ترافیک مسئله آموزش ترافیک و ارتقای فرهنگ ترافیکی جامعه است.

وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل آموزش‌وپرورش با همکاری پلیس راهور و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به‌منظور آموزش فرهنگ ترافیکی به دانش آموزان ابتدایی در سال ۱۴۰۳ منعقد شد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر سه پارک ترافیک بوستان جوان در منطقه دو، بوستان دوچرخه در منطقه هشت و پارک ترافیک ۱۵ خرداد روبروی بوستان غدیر آماده اجرای آموزش به دانش آموزان است.

خلیلی افزود: طبق تفاهم‌نامه دو مدرسه ابتدایی دو روز در هفته از هر نوبت می‌توانند از پارک‌های ترافیک بازدید داشته و با همکاری پلیس راهور رفتارهای ترافیکی و پیام‌های ترافیکی به دانش آموزان آموزش داده شود.

وی گفت: در این پارک‌ها، رفتارهای ترافیکی همچون نحوه عبور عابر پیاده از خیابان، چراغ‌های راهنمایی، استفاده از پل‌های عابر پیاده و عواقب عدم استفاده از پل‌های عابر پیاده به دانش آموزان به‌صورت عملی آموزش داده خواهد شد.

کد خبر 716836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.