برکناری ۲ فرماندار در استان فارس به دلیل جانب‌داری در انتخابات

استاندار فارس در رابطه با تغییر دو نفر از فرمانداران شهرستان‌های فارس گفت: دو نفر از فرمانداران استان که در فرآیند انتخابات سال جاری جانب‌داری کرده بودند، از کار برکنار شدند تا مسئله امانت‌داری و سلامت انتخابات رعایت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمدهادی ایمانیه شامگاه دوشنبه _یازدهم دی_ در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با بیان اینکه به تمام فرمانداران سراسر فارس هشدار جدی پیرامون برگزاری انتخابات پیش رو صادر شده است، اظهار کرد: صندوق رأی به عنوان امانت مردم نزد مسئولان است و هیچ مسئول دولتی و اجرایی حق جانب‌داری در انتخابات را ندارد.

وی افزود: دو نفر از فرمانداران استان فارس که در فرآیند انتخابات سال جاری جانب‌داری کرده بودند، از کار برکنار شدند تا مسئله امانت‌داری و سلامت انتخابات رعایت شود.

استاندار فارس اضافه کرد: سعی داریم اعتماد مردم در انتخابات پیش رو جلب شود و در پی آن مشارکت در انتخابات اسفند سال جاری نیز افزایش پیدا کند و مشارکتی در شأن مردم این دیار پهناور و کهن رخ دهد.

ایمانیه با اشاره به موضوع امنیت انتخابات گفت: دقت کافی در این زمینه به کار گرفته شده است و تلاش داریم که محل استقرار صندوق‌های رأی به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌طور کامل ایمن شود.

منبع: فارس

کد خبر 716754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.