توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کردستانی

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز به همت سپاه ۲۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان کردستانی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سردار جمشید رضایی امروز _سه‌شنبه دوازدهم دی_ در رزمایش کمک مومنانه که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در ورزشگاه آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروز به همت سپاه ۲۲ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان کردستانی توزیع می‌شود که شامل برنج، روغن، ماکارونی، لوبیا و رب است.

وی افزود: همچنین ۵۲ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان توزیع می‌شود و هشت پروژه آب‌رسانی نیز به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: سال جاری بیش از ۴۲ میلیارد تومان در قالب بسته‌های لوازم‌التحریر و بسته‌های معیشتی و پروژه‌های عام‌المنفعه به مردم کردستان کمک شده است.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی محور مقاومت بود، خاطرنشان کرد: امروز سپاه کردستان به یاد حاج قاسم سلیمانی، بیست‌وهشتمین مرحله نهضت مومنانه را برگزار کرده است.

وی در ادامه گفت: ۷۵ سال پیش بلوک شرق و غرب همه یهودیان را به سمت فلسطین سوق دادند و به دنبال آن، اسرائیل و یهودیان ۸۵ درصد خاک فلسطین را غصب کردند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به ناتوانی اسرائیل در عملیات طوفان‌الاقصی افزود: بعد از این عملیات کشورهای ابرقدرت از اسرائیل حمایت کردند و با حمله به غزه تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر را به شهادت رسانده‌اند که این جنایت را محکوم می‌کنیم.

سردار سلیمانی شخصیتی اثرگذار در کل جهان است

عبدالله رشیدی‌پور، معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی شخصیتی اثرگذار برای همه جهان و منطقه بود و امروز جهان پس از شهادت ایشان نیز بیشتر متأثر از این شخصیت است.

وی افزود: امروز در نتیجه تلاش‌های سردار سلیمانی جبهه مقاومت توانسته که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی که تمام کشورهای ابرقدرت حامی ایشان هستند را فرو بریزد.

معاون استاندار کردستان خاطرنشان کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و فداکاری‌های حاج قاسم سلیمانی، رژیم صهیونیستی به سمت نابودی پیش می‌رود و در آینده شاهد فروپاشی این نظام خواهیم بود.

ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج نیز در این مراسم اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه و دستگیری از نیازمندان را شایسته تقدیر دانست و گفت: سپاه همواره منشأ خدمت و خیر و برکت در جامعه بوده است.

کد خبر 716751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.