عملکرد زنان استان چهارمحال‌وبختیاری در حوزه کارآفرینی قابل تحسین است

مسئول امور بانوان استانداری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: بانوان استان توانسته‌اند در زمینه‌های کارآفرینی دستاوردهای قابل توجهی برای استان داشته باشند.

زهرا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به جایگاه زنان در دین مبین اسلام، اظهار کرد: چنانچه زنان در عرصه‌های اجتماعی حضور نداشته باشند آن حرکت مؤثر واقع نخواهد بود، زیرا زنان در رشد و پرورش مردان نقش مؤثری دارند.

وی افزود: نقش زنان در پیشرفت و توسعه جامعه غیرقابل انکار است، در دوران انقلاب اسلامی زنان علاوه بر نقش محوری خانواده در عرصه‌های مختلف سیاسی اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی فعالیت دارند و نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

مسئول امور بانوان استانداری استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: بانوان کشور از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی برخوردار هستند و در تمامی زمینه‌ها از جمله دستگاه‌های مختلف، سمت‌ها و جایگاه‌های اجتماعی باید از ظرفیت بانوان استفاده شود.

حبیبی با بیان اینکه زنان استان در چند سال اخیر موفقیت‌های زیادی داشتند و موجب درخشش استان در زمینه‌های مختلف شده‌اند، اضافه کرد: بانوان استان در زمینه‌های کار آفرینی توانسته‌اند دست آورده‌ای قابل توجهی برای استان به دست آورند.

وی از برگزاری کنگره‌ای «بانوان تأثیرگذار» در استان خبر داد و اضافه کرد: بانوان در زمینه‌های مختلفی از جمله اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، ورزشی، رسانه می‌توانند در این کنگره شرکت کنند.

مسئول امور بانوان استانداری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: در دولت سیزدهم دیدگاه‌های تأثیرگذاری در خصوص حقوق و امتیازات زنان در نظر گرفته است، اما توانمندی زنان نیازمند برنامه‌ریزی بیشتری است.

حبیبی افزود: استقبال با شکوه بانوان کشور و استان در «کنگره زنان تأثیر گذار» بیانگر این است که در جمهوری اسلامی ایران زنان امکانات لازم برای پیشرفت و توسعه اجتماعی و فردی را در اختیار دارند.

کد خبر 716735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.