کاهش دمای هوا در کرمانشاه طی روزهای آینده

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه گفت: مه رقیق صبحگاهی و کاهش دمای هوا مهم‌ترین پدیده جوی استان کرمانشاه طی روزهای آینده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _دوشنبه یازدهم دی‌_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هوای استان کرمانشاه امروز نیمه ابری تا ابری و در برخی نقاط مه آلود خواهد بود که پیش بینی می‌شود به تدریج از غلظت مه در این مناطق کاسته شود.

وی افزود: این شرایط ممکن است بارش‌های موقت و پراکنده‌ای نیز بخصوص برای نواحی شرقی و جنوبی استان کرمانشاه در پی داشته باشد.

سرپرست سازمان هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت از فردا (سه‌شنبه) تا پنجشنبه در بعضی ساعات رشد ابر، وزش باد ملایم و مه نسبتاً رقیق به ویژه در اوایل روز و در نواحی سرد و معتدل مهمترین پدیده‌های مورد انتظار در جو استان خواهند بود.

زورآوند اضافه کرد: در روزهای جمعه و شنبه هفته آینده عبور موجی ناپایدار، علاوه بر رشد ابر در بعضی ساعات سبب وزش باد و بارندگی در استان‬ کرمانشاه‬ خواهد شد.

وی‬ ادامه‬ داد: احتمال بارش در روز شنبه و در مناطق شمالی بیشتر به نظر می‌رسد، همچنین دمای هوا از امروز تا روز شنبه با روندی آرام کاهش پیدا می‌کند.

کد خبر 716559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.