جلسه شورای شهر اهواز برای بررسی وضعیت شهردار به حد نصاب نرسید

دومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز امروز با دستور کار بررسی وضعیت برکناری یا ادامه کار شهردار اهواز به علت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا تشکیل نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، پس از اینکه نخستین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار ادامه کار یا برکناری شهردار اهواز دیروز به علت حضور نداشتن پنج نفر از اعضا تشکیل نشد، امروز _دوشنبه یازدهم دی_ دومین جلسه نیز با این دستور کار به دلیل حضور نداشتن پنج نفر از اعضا تشکیل نشد.

سیدمحمدعلی پورموسوی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در پایان این جلسه اظهار کرد: پس از جلسه دیروز، جلسه امروز نیز به علت حضور نداشتن پنج نفر از همکاران و به حدنصاب نرسیدن تعداد حاضران تشکیل نشد.

وی افزود: اگر موضوع و طرحی وجود دارد، باید هر دو طرف موافق و مخالف در یک فضای شفاف و روشن مطالب خود را مطرح کنند و به شهروندان ارائه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: لزوماً به دنبال برکناری شهرداری باید هم افراد موافق و مخالف صحبت‌های خود را ارائه دهند و پس از آن نتیجه‌گیری شود.

پورموسوی تاکید کرد: ۴۰ دقیقه از زمان اعلامی برای آغاز جلسه می‌گذرد و این جلسه شورا به علت حضور نداشتن پنج نفر از همکاران تشکیل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شده بود درباره مسائل مهم مدیریت شهر و شهرداری صحبت شود.

به گزارش ایمنا از خوزستان، یکصدوچهل‌وسومین جلسه شورای اسلامی شهر اهواز _یکشنبه دهم دی_ به علت حضور نداشتن پنج نفر از اعضا به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.

کد خبر 716429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.